Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Sedan

Kogut, 5 lat temu
Silnik 1.3 Hybrid MX 95KM 70kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 240 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Civic VIII Sedan 1.3 Hybrid MX 95KM 70kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,07
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Pancerne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Wychodzą pierwsze wykwity
4,0
Całokształt
Samochód totalnie bezpłciowy, nie wyróżniające się totalnie pośród innych aut. Nabyłem je przypadkowo w ramach rozliczenia innego auta, które sprzedałem. Sprawuje się nadzwyczaj dobrze. Na dzień dzisiejszy po przejechaniu 30tys. km zero awarii! Poza wymianą oleju i filtrów, nie włożyłem w naprawy tego auta ani jednej złotówki! Zawieszenie pancerne. Brak poważnych i drobnych usterek. Jazda 95% miasto, 5% trasa. W mieście sprawuje się idealnie. Duża elastyczność przy ruszaniu. Cicha praca. W trasie do 120 km/h znośnie, powyżej męczące za sprawą przekładni CVT. Nie zamierzam sprzedawać ponieważ idealnie się sprawuje w roli miejskiego wozidła.
Wrażenia
3,0
Silnik
Cichy, mało pali. Za słaby na trasę Bezobsługowy na łańcuszku. Pojemność układu olejowego to niecałe 3 litry. Trzeba dolać 0,5 litra oleju raz na 5-10tys.km
2,0
Skrzynia biegów
Nie cierpię skrzyń bezstopniowych typu CVT. Natomiast rozumiem technologiczne ograniczenia producentów w montażu innej przekładni w hybrydach. Pozytyw to cicha praca przy jednostajnej prędkości.
3,0
Układ jezdny
Poprawny. Do BMW bardzo daleko, ale nie tak miękko jak we francuskich. Zawieszenie pancerne, wprost stworzone na dziurawe drogi. Emeryci i kierowcy ustosunkowani na komfort będą zadowoleni.
3,0
Karoseria
Tak sobie. Gdzie nie gdzie pojawiają się ogniska korozji, ale taki już chyba urok japończyków. Auto ma 13 lat więc nie mam większych zastrzeżeń do perforacji blacharki.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag.
4,0
Ergonomia
Bez fajerwerków ze strony projektantów. Mało schowków. Dobra ergonomia i jakość wykonania. Trwałe materiały.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag. Minus, to konstrukcja sprężarki klimatyzacji, która nie nadaje się do regeneracji. Trzeba szukać dobrej używki. Nowych brak.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo przestrzeni zarówno z przodu jak i z tyłu. Minus trochę mały bagażnik w wersji hybrydowej.
4,0
Wyciszenie
W aucie panuje cisza. Nie słychać pracy zawieszenia. Do 120km/h jedynie delikatny szum opon. Powyżej 120km/h zaczyna się robić bardzo głośno za sprawą bezstopniowej przekładni CVT.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poza inspekcjami olejowymi i klimatyzacji NIC.
5,0
Stosunek jakość/cena
Warty każdej złotówki.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie psuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 Hybrid MX 95KM 70kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57

Honda Civic VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda Civic VIII Sedan