Przeniesienie napędu
: Najlepsza skrzynia biegów na rynku.
5,0
Całokształt
Autko bardzo przyjemne dla oka. Bezproblemowe i bezawaryjne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobra kultura pracy i przyspieszenie.
5,0
Skrzynia biegów
Idealny automat nie czuc zadnych przelozen biegow, auto przyspiesza plynnie i sprawnie do czerwonej kreski. Nastepne moje autko tylko z bezstopniowym automatem.
4,0
Układ jezdny
Przy wyskokich predkosciach w zakretach troszke go buja.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobrze zarowno z przodu jak i z tylu. Fajne duze automatycznie skladane lusterka.
4,0
Ergonomia
Po miescie od 4 do 6 litrow zalezy od nogi kierowcy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zadnych uwag
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, wczesniej mialem opla vectre i merive i mialy miej miejsca w srodku niz moj civic. Mam 190 i zarowno z tylu jak i z przodu nic mnie nie ogranicza.
5,0
Wyciszenie
W srodku panuje bloga cisza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze nic w mojej hondzie nie wymienialem wiec
jest ok.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak sie trzyma honde na wysokich obrotach to troche spali. Przy ekonomicznej jezdzie mieszcze sie w 5 l.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 Hybrid MX 95KM 70kW
[l/100km]