Silnik
: Ten silnik to najwiekszy atut tego samochodu. Jezeli ktos nie przejedzie sie kilka razy, nie zrozumie.
5,0
Całokształt
Kazdego dnia, zakochuje sie w tym samochodzie coraz bardziej. Ma w sobie to cos - zdecydowanie.
Wrażenia
1,0
Silnik
Duzo lepsza kultura pracy niz TDI (grupy VAG), czy CDTI (Opel).
4,0
Skrzynia biegów
Zestrojona raczej pod mozliwie dobra elastycznosc i ekonomie.
4,0
Układ jezdny
W porownaniu do Laguny II rewelacja, ale jezeli porowamy to np do Alfy GT to zostaje tylko \"nie ma zle\".
Komfort
4,0
Widoczność
Nie rozumiem narzekania na \"spojler\" w szybie... Troche ogranicza widocznosc, ale nie ma zle !
5,0
Ergonomia
Nic dodac, nic ujac. A idealow tez nie ma ;)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Odparowuje w kilka sekund (co w Renault/Oplach mnie strasznie denerwuje). Klima wystarczajaca.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dobre i wygodne siedzenia. Jako minus, to ze regulacja oparcia polega na mechanizmie sprezynowym...
5,0
Wyciszenie
Na tej klasy samochod, uwazam ze jest ponad przecietnie. A przy predkosciach powyzej 150km/h troche huczy nawet w autach 2klasy wyzej...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Biorac pod uwage pojemnosc, mase, osiagi itd., to spalanie jest rewelacyjne (chociaz TDI konkurencji pala mniej). Ceny przegladow raczej na normalnym poziomie. Dosc drogi olej Shell Helix Ultra AX 5W30...
4,0
Stosunek jakość/cena
Tanio nie jest...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poki co, cisza i spokoj.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poki co, cisza i spokoj.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
[l/100km]