Najlepszy silnik jakim jeździłem, a miałem Audi A4 z 1.9 tdi i Saab 2,2 Tid.
Zdecydowanie lepsza kultura pracy i moc nieco "nadmiarowa" do ciężaru auta. Silnik zbiera się od niskich obrotów i ma się wrażenie że pociągnie niezależnie jaki bieg się włączy.
4,0
Skrzynia biegów
6 biegów to jest to. Nieco długi skok przełożeń. Wybieranie precyzyjne.
5,0
Układ jezdny
Samochód zachowuje się jak przyklejony do drogi. Zawieszenie nieco sztywne i czasami słychać je na naszych drogach. Ale na równym asfalcie rewelacja.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do tyłu ograniczona. Dla mnie bez większej uciążliwości i tak jedżę na lusterkach bocznych, a te obejmują duży kąt widzenia. Do przodu bez problemów.
5,0
Ergonomia
Wygodnie, wszystko pod ręką, intuicyjna obsługa.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima sprawnie wychładza wnętrze.
Niedogodność to nietypowe nawiewy i duża szyba przednia powodująca szybkie nagrzewanie wnętrza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na te gabaryty auta doskonała.
Wreszcie pozycja za kierownicą dla kierowcy a nie dla szofera.
4,0
Wyciszenie
Nie powiem silnik słychać ale nie przeszkadza podczas jazdy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Normalna jazda poniżej 6 l ON.
Cóż więcej powiedzieć.
Reszta będzie wiadoma po przeglądach.
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogi diesel ale daje dużo przyjemności z jazdy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie bez usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie bez usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
[l/100km]