W sumie kosmiczna fura z wysokim współczynnikiem radości z jazdy, gdyby jeszcze Type S miał te parę koni i Nm więcej.....
Wrażenia
4,0
Silnik
Dynamiczny na wysokich obrotach, gdyby miał 20 KM więcej i 15 NM więcej byłoby bosko, bo mam wersję Type S Plus. Cudowny klang powyżej 4000 obr/min i cisza do tej wartości. Stosunkowo ekonomiczny - średnie zużycie paliwa na autostradzie przy jeździe 200-210 km/h na VI-tce - 10,4 l, przy 140 km/h poniżej 7 l. V. max jaką osiągnąłem to 220 km/h, ale jest jeszcze zapas obrotów - w sprzyjających warunkach na długiej trasie zagranica pójdzie zapewne pod 230. Bardzo mocny V-ty bieg - do ok. 215 km/h !
4,0
Skrzynia biegów
Jest bardzo dobrze, choć szybkie przejscie z II-ki na III - kę wymaga wprawy...fatalna plastikowa nagrzewajaca sie gałka dźwigni zmiany biegów - wymieniłem na skórzana MOMO.
5,0
Układ jezdny
Pewnie, spręzysto i w sumie nie mega-twardo biorąc pod uwagę opony 225/45 R 17, VSA na pokładzie poza tym.
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba do tyłu, ale mam czujniki cofania, wiec używam wyłacznie dużych lusterek zewnętrznych.
5,0
Ergonomia
wszystko w zasięgu ręki w zasadzie - bdb !
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna klima, dmuchawa - bez uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Znakomicie w tej klasie !
4,0
Wyciszenie
Cichutko do 4000 obr/min i rasowo powyżej tej granicy :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest dobrze, ciężka noga nieznacznie zwiększa zużycie paliwa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wyróznia się na tle konkurencji wyglądem i wyposażeniem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez uwag.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez uwag, ale to nowy samochód.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]