Denerwują braki w jakości montażu - nie zamontowano mi jednego z głośników, tapicerka z pokrywy bagażnika nie przylega dobrze do blachy - denerwujące braki wynikające pewnie z produkcji w Turcji (sedan). Za to do jeżdżenia - super; daje dużo satysfakcji z jazdy. Taki sobie promień skrętu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Fantastyczny, można było poczuć jego możliwości po przejechaniu ok 1500 km. oczywiście lubi wysokie obroty.
4,0
Skrzynia biegów
bardzo dobrze, czasami trzeba 2 razy przekładać, żeby 3 bieg złapał ale tylko, jak robię to za szybko
5,0
Układ jezdny
fantastyczny - jedzie bardzo równo, prędkość nie jest odczuwalna, super kompromis między twardym/miękkim zawieszeniem
Komfort
4,0
Widoczność
dobrze, ale do doskonałego brakuje - z pozycji kierowcy nie widać maski auta i nie mam jeszcze wyczucia ile cm do przodu można jeszce podjechać.
5,0
Ergonomia
wszystko tak, jak powinno być, mozna skupić się na jeździe a nie na przyciskach
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w trybie auto - rewelacja, w trybie AC off - tak sobie, auto szybko zaparowuje. ciekawe, jak będzie zimą
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest super
4,0
Wyciszenie
auto nie wydaje się ciche w jeździe miejskiej, ale rekompensuje przy wyższych prędkościach - przy 130/140 km/h można swobodnie rozmawiać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
biorąc pod uwagę silnik i jego osiągi to jest rewelacja.
wskaźnik zużycia zaniża średnie spalanie ok ok 0,4 l
4,0
Stosunek jakość/cena
Jako auto za taką cenę to trochę za dużo biorąc pod uwagę niedbały montaż. na szczęście to co najważniejsze w aucie - super.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze za krótko, żeby to ocenić, mam nadzieję, że będzie ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze za krótko mam to auto, żeby ocenić, ale honda słynie z niezawodności
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]