Nowy Civic to praktycznie konkurent BMW 1 i Audi A3, tyle ze nowoczesniejszy
Wrażenia
5,0
Silnik
Swietna dynamika, zwlaszcza na 2 i 3 biegu, jednoczesnie bardzo oszczedny
5,0
Skrzynia biegów
Doskonala, biegi wchodza z kliknieciem, swietnie zestopniowana
5,0
Układ jezdny
Nieco twardy jak na polskie warunki, ale to "zasluga" naszych drog. Zawieszenie precyzyjne, seryjny system stabilizacji VSA
Komfort
4,0
Widoczność
Jedyny mankament to (czasami) widok do tylu - intencja producenta byl podzial szyby, zeby zapewnic przy jezdzie lepszy widok na samochody z tylu (gorny panel) i przy cofaniu (dolny panel). Nie zawsze to funkcjonuje.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra - takiego kosmicznego panelu nie ma zaden inny samochod; jednoczesnie bardzo praktyczny, ma tez najwiecej opcji wsrod konkurentow (wersja 1.8 sport)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko sie rozgrzewa, kilka trybow pracy + tryb automatyczny
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Swietnie urzadzone i praktyczne wnetrze - w srodku dorownuje miejscem nowemu mercedesowi C klasy
5,0
Wyciszenie
Jak w samochodzie klasy wyzszej - halasuje jedynie silnik od 4 tysiecy, ale to rasowy "sound"
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Swietny silnik - przy sportowej jezdzie miesci sie w 9 litrach, na trasie przy spokojnym tempie (do 110) na 6 biegu nie pali wiecej niz 6.
5,0
Stosunek jakość/cena
Biorac pod uwage ceny rywali z segmentu C plus, b. atrakcyjna cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie za wczesnie. B. dobre warunki gwarancji
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie za wczesnie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]