Jak na razie sprawia mi coraz większą przyjemność z jazdy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczny.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, biegi wchodzą z lekkim kliknięciem.
4,0
Układ jezdny
Dobre trzymanie na zakrętach. Dziurawe nawierzchnie są wyraźnie wyczuwalne. Rozsądny kompromis między komfortem i bezpieczeństwem.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę przeszkadzają przednie słupki. Do tyłu po przyzwyczjeniu się do poziomej belki nie ma problemów. Przy cofaniu jak w każdym samochodzie z wysokim kufrem - przydatne czujniki cofania.
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki. Po krótkim "zapoznaniu" sterowanie nie sprawia problemów. Rewelacyjny pomysł na składanie tylnych siedzeń - jedną ręką można to zrobić na dwa sposoby.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko można usunąć parę z szyb (przełączanie jednym guzikiem), praca w trybie automatycznym i manualnym. Proste sterowanie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco dla 4 osób. Z przodu naprawdę dużo miejsca. Z tyłu ze względu na małe okienka nie polecam dla osób z klaustrofobią.
3,0
Wyciszenie
Do 4 tys.obr./min. jest dobrze - póżniej trochę hałasuje..
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa przy tej mocy jest niskie. Przydatnym bajerem jest wskaźnik ECO (ekonomicznej jazdy).
4,0
Stosunek jakość/cena
Uwzględniając jakość i bogate wyposażenie - dobra cena. Nie znaczy to wcale, że niska. Miłe jest dołączenie pakietu Honda Assistance, który przewiduje między innymi dostawę paliwa, pomoc po zamknięciu kluczyków w samochodzie etc.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za wcześnie na ocenę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za wcześnie na ocenę.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]