Samochód piękny - podobał mi się odkąd zobaczyłem concept car i byłem zdziwiony że takie ufo weszło do produkcji. Jest to typowy samochód miejski - jak na rodzinny jest za mały, jest wygodny do jazdy po równych drogach do pracy i na małe zakupy. Zaletą jest to że bardzo mało traci na wartości
Wrażenia
3,0
Silnik
Ten silnik ma dosyć dużą moc, ale max. m przy ponad 4000 obrotów/ W praktyce jest dosyć mułowaty przy jeździe po mieście - lepiej na trasie.
3,0
Skrzynia biegów
kiepsko wchodzą biegi, czasem są problemy z wrzuceniem jedynki przy ruszaniu
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest tak twarde że plomby wypadają, szczególnie przy felgach 17 - każda większa dziura wywołuje taki dzwięk jakby sie koło urywało
Komfort
2,0
Widoczność
Do tyłu nic nie widać, jesli komus to przeszkadza nie widać też maski, generalnie kiepsko, szczególnie przy cofaniu, trzeba wprawy, nie wspomnę już o śniegu lub deszczu gdy brak tylnej wycieraczki daje sie odczuć
5,0
Ergonomia
bardzo wygodnie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
czasem parują szyby, z klimatyzacji śmierdzi, ale może to ja źle ją ustawiam
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca, kierownica mogłaby mieć trochę większy zakres regulacji, przy najniższym ustawieniu fotela i kierownicy, zasłania zegary, wyżej jest niewygodnie
3,0
Wyciszenie
Silnik jest głośny, w mieście nie jest to problemem ale przy długiej podróży jest męczące.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po mieście na krótkich trasach przy włączonej klimatyzacji i światłach dobija nawet do 14 L. Na trasie przy spokojnej jeździe mozna zejść do 6,2
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]