Szczerze polecam, auto funkcjonalne i bezawaryjne. Dobrze przyspiesza i mało pali. Nie trzeba zmieniać paska bo jest łańcuch, silnik nie pobiera oleju. Bardzo pojemny bagażnik.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny i oszczędny, brak awarii, zerowe pobieranie oleju.
4,0
Skrzynia biegów
do 150 000 idealna, aktualnie trochę czasem haczy przy dwójce, ale i tak bardzo przyjemna skrzynia.
4,0
Układ jezdny
twarde zawieszenie, dudni mocno na dołkach
3,0
Karoseria
Cienki lakier, kamyczki łatwo powodują odpryski i rdzę na masce i okolicach
Komfort
4,0
Widoczność
słaba widoczność do tyłu
5,0
Ergonomia
Super sprawa ze składnymi do gory tylnymi siedzeniami;, bagażnik bardzo pojemny, plaski po złożeniu siedzeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
od 75 000 tys - do 160 000 tys tylko jeden drobny problem - woda w miejscu kola zapasowego - trzeba zasylikonowac zgrzewy przy klapie i spokój
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
od 75 000 tys - do 160 000 tys jedna poważniejsza usterka - awaria klimy przy ok 150 000 - wymiana parownika i sprzęgła klimy (1500zl)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]