Zawieszenie
: Stuki i puki na dziurach a wszystko sprawne...
4,0
Całokształt
Auto bardzo dobre, ale nie obyło się bez minusów. Ocena auta zależy od warunków w jakich jezdzimy. Jeśli mamy dużo dziurawych dróg, ciasnych zakrętów oraz lubimy bardzo szybką jazďę powyżej 130km/h będziemy zawiedzeni. Poza tym civic jest świetny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Serwis silnika to regulacja zaworów co okolo 100 tys i wymiana oleju. Serce auta to bardzo solidna jednostka godna polecenia.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wrzuca na zasadzie przekładni z takim klikiem. Nie psuja się skrzynie. Wymiana oleju po 120 tys km.
2,0
Układ jezdny
Tutaj niestety minusy. Twarde zawieszenie, które mocno słychać na dziurawych drogach. Brak wyciszenia i słychać jak to pracuje. Promień skrętu dość mały ale do zniesienia.
Na dobrych drogach układ jezdny świetny, nie mam zastrzeżeń.
3,0
Karoseria
Lakier cienki, ale od patrzenia się nie rysuje. Myjnie ręczne i wosk to obowiązek dłuższego użytkownia i zachowania wyglądu.
Komfort
5,0
Widoczność
Mi wszystko pasuje, tylnie blenda też.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Na dobrych drogach do 130km/h wszystko w porzadku. Na dziurowych drogach niestety słabo...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Próbowałem znalesc cos o tych samych parametrach i pieniądzach to nie znalazłem. Zawsze będa jakies plusy i minusy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko naprawiam zanim cokolwiek się pojawi tak więc bezproblemowo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawsze dojechal, zawsze odpalił.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]