Układ hamulcowy
: Jeżdżę dynamicznie ale trzeci raz wymieniac klocki w ciągu 3lat (35 tys km) to przesada . Klocki ATE z górnej półki wytrzmały raptem rok
4,0
Całokształt
Ogolnie samochod oceniam bardzo wysoko. Auto jest z 2006 a wygląd jest nadal teraźniejszy. Mało ktory samochód tak trzyma cenę ale jest to głównie zasługa bezawaryjnosci i rozsadnego spalania. Warto dołoźyć pare groszy i kupić UFO po lifcie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeden z najlepszych silników w hondzie. Fajnie się zbiera a do tego jest jak narazie bezawaryjny.
3,0
Skrzynia biegów
Problem z wstecznym. Nie zawsze chce wskoczyć, ale nic na siłę wystarczy podjechac do przodu kilka centymetrów by potem bez problemu wrzucić tylny bieg. Podobno ten typ tak ma i nic na to nie poradzimy
5,0
Układ jezdny
Nie mam zastrzeżeń. Auto trzyma sie drogi jak przyklejone.
3,0
Karoseria
Bardzo cienki lakier. Bardzo znać delikatne obtarcia. Na szczęście pasta do polerowania załatwia wiekszosc rzeczy
Komfort
3,0
Widoczność
Bardzo grube tylne słupki plus dzielona szyba utrudniają parkowanie( auto bez czujników). Jeżeli ktoś nie nauczył się parkowac do lusterek tylko patrząc za ramię to życzę powodzenia.
4,0
Ergonomia
Jako ze jest to wersja sport to tym bardziej nie powinienem narzekać aczkolwiek bardzo czuć każdą nierówność na drodze tym bardziej na tylnych siedzeniach.Siedzenia sąbardzo wygodne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie ok. Klimatyzacja manualna też
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na hatchbacka miejsca jest sporo. Bije na głowę golfa czy focusa.
3,0
Wyciszenie
Silnik powyzej 120-130 km robi sie naprawdę głośny. Mogloby być lepsze wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jezeli chodzi o części eksploatacyjne to źle nie ma. To nie te czasy że japońców było mało a części trudno dostępne i drogie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Silnik 1.8 w 5-drzwiowym civicu to najdroższa opcja wśród hatchbaków. Za to samochód odwdzięcza sie bezawaryjnością i małą utratą wartości
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Psują sie jedynie pierdoły jak zanikające piksele na wyświetlaczu od radia. Zepsuł się rownieź przekaźnik od klimatyzacji(ogolnie bardzo wadliwy) . Koszt nowego.w ASO około 170 zl. Mialem rowniez problem z wodą w bagażniku. Pomogło uszczelnienie na wysokości zawiasów bagażnika. Plastiki na zewnątrz to porażka. W wersji poliftowej w końcu wyglądają jak czarne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Autem zeobilem 35 tys w 3 lata. Na razie brak i oby tak zostało
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]