Skrzynia jest dobra! 1 i 2gi bieg mogłyby wchodzić trochę pewniej ale jest nieźle. Najlepiej zmieniać w niej olej tylko na oryginalny MTF.
5,0
Układ jezdny
To nie TypeR i dobrze bo belka skrętna lepiej pasuje do cywilnej wersji. Jest bardzo dobrze!
4,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
Słupek A jest szeroki i mocno pochylony. Przez pewność prowadzenia Auto sprawia wrażenie szerszego i o dłuższym przodzie - co wymaga przyzwyczajenia na parkingu. Czujniki parkowania z tyłu to konieczność! (
5,0
Ergonomia
Nie wygląda pierwszy rzut oka ale jest na100% bez zarzutu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Silnik słychać wyraźnie od 3,5 obrotów co jest nawet fajne. Gorzej jest z oponami powyżej 70km/h, szczególnie jeśli to oryginalne, twarde Piloty Primacy. Polecam miękkie opony - mnie słyszalne i bardziej komfortowe.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak naprawisz - tak masz!
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przejaskrawiony wyświetlacz który często wysiada. Powodem usterek może wyć przegrzane radio (jego płyta główna - swoją drogą oryginalne radio Panasonic jest produkowane w Czeskich Pardubicach XD ). Nieusuwana usterka prowadzi do wyłączenia wyswietlacza co skutkuje brakiem informacji o radiu nawiewie i klimatyzacji...i kilku innych dość denerwujących - strzały z głośników). pomaga naprawa lub wymiana radia.. albo wyswietlacza.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przekaźnik Pompy Paliwa Made In Vietnam (Skrzynka bezpieczników we wnętrzu) - Powoduje na początku trudności z odpaleniem a następnie unieruchamia pojazd. (koszt : 50zł)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]