Użytkuję ten samochód niecały rok. Uważam że jest to wciąż jeden z najlepszych samochodów w swojej klasie mimo że od premiery upłynęło już kilkanaście lat. Układ jezdny bajka, autko prowadzi się rewelacyjnie, pięknie trzyma się drogi, zwłaszcza w zakrętach. Ergonomia bardzo na plus. Fenomenalny silnik. Spalanie zaskakująco niskie przy spokojnej jeździe. Trochę trzeszczą plastiki (mam samochod z początku produkcji) i klamki mogłyby lepiej chodzić. Podobno to przypadłość samochodów sprzed liftingu. Na szczęście problem korozji przy łączeniu szyby z dachem (na razie) nie dręczy mojej Hani. Auto ma swoje lata ale pod względem jezdnym może zawstydzić niejeden młodszy samochód, a zdarzyło mi się prowadzić niejednego forda, renówkę czy opla. Jest zaskakująco komfortowy i bardzo żwawy na wyższych obrotach. Kupiłem samochód krajowy, starszy ale zadbany, z niewielkim przebiegiem oraz pewna historia. Nie należał do najtańszych i w tej cenie znalazłbym coś młodszego kilka lat, ale nie żałuję ani złotówki. Polecam niezdecydowanym, jazda hondą UFO sprawia wiele frajdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Największa zaleta tego samochodu.
4,0
Skrzynia biegów
Jest precyzyjna ale czasem haczy wsteczny.
5,0
Układ jezdny
Majstersztyk!!!
2,0
Karoseria
Baaardzo delikatny lakier. Mnóstwo mikrorysek.
Komfort
4,0
Widoczność
O dziwo tylny spojler na szybie nie przeszkadza tak bardzo, zwłaszcza jeśli posiada się czujniki parkowania albo kamerę. Słupki przednie boczne trochę ograniczają widoczność.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest super.
4,0
Wyciszenie
W normie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwo. Olej. Na razie tyle.
4,0
Stosunek jakość/cena
Świetny samochód ale mógłby być trochę tańszy że względu na swój wiek...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Haczące klamki i skrzypiące plastiki deski rozdzielczej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]