Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 5d

yolo12, 6 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 253 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,07
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Zbyt sztywno zestrojone na nasze drogi
5,0
Całokształt
Świetne auto,znakomity design zewnętrzny i wewnętrzny,bogate wyposażenie, genialne silniki,niska awaryjność ,ciekawe rozwiązania - magic seats, czujniki niezapiętych pasów na tylnej kanapie, antena wbudowana w tylną szybę,najlepsze auto w swojej kategorii,
Wrażenia
5,0
Silnik
Największa zaleta Hondy, znakomita jednostka ,totalnie bezawaryjna z bezobsługowym łańcuchem rozrządu, świetnie i ochoczo wkręca się na obroty,ma świetną charakterystykę pracy - cicha i spokojna przy niskich obrotach a przy wysokich agresywna i głośna + za niskie spalanie i bezproblemową pracę z LPG
5,0
Skrzynia biegów
Kolejna świetna cecha w Hondzie ,biegi charakterystycznie klikają,wchodzą pewnie i krótko
5,0
Układ jezdny
Auto pewne na drodze, pewnie dzięki oponie 225/45, precyzyjne prowadzenie
2,0
Karoseria
Jest ocynk i nie rdzewieje,ale lakier jest wodny i cienko nałożony przez co Civic jest bardzo podatny na rysy i odpryski,trzeba bardzo dbać i uważać
Komfort
1,0
Widoczność
Kosmiczna budowa musi się na czymś odbić i jest to widoczność, szerokie tylne słupki,małe otwory w tylnych oknach i słaba widoczność w tylnej szybie utrudnia manewrowanie, do przodu też jest ciężko-nadkola są szerokie a maska jest tak pochylona że jej nie widać,pomagają za to ogromne lusterka i ew czujniki cofania
4,0
Ergonomia
Ogromny bagażnik, składana tylna kanapa na płasko,brak tunelu z tyłu,system unoszenia siedzisk tylnej kanapy magic seats, intuicyjna obsługa auta pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajna klimatyzacja i szybkie nagrzewanie w zimę ,fotele podgrzewane z grzanym oparciem, bez zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco dużo miejsca jak na ten segment Civic jest w czołówce
3,0
Wyciszenie
Do 130 km/h jest akceptowalnie później silnik zbyt głośno pracuje i nie jest zbyt dobrze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niska awaryjność = niskie koszta, ceny części są nieznacznie droższe od Europejskich konkurentów na akceptowalnym poziomie
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest cholernie drogie ,ale jest warte ceny,bo oferuje świetną funkcjonalność,małą awaryjność,bogate wyposażenie i świetną frajdę z jazdy
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zależy od egzemplarza, psują się pierdołki które kosztują grosze np przekaźnik od klimy albo bezpiecznik od składania lusterek, albo osłona termiczna która się obluzowuje,są też drobiazgi np odpadają nakładki od klamek ,albo wlew od paliwa się zaciąć potrafi to samo z centralnym zamkiem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Król bez awaryjności ,w końcu to Honda,bardzo trwałe i pancerne auto

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
8,8
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Hatchback 5d