Silnik
: Elastyczny, mocny silnik z małym apetytem na paliwo.
4,0
Całokształt
Auto ładne, średnio praktyczne, z bardzo dobrym silnikiem i umiarkowanym komfortem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobry. Trwały, mocny, elastyczny, bezawaryjny.
4,0
Skrzynia biegów
Czasami z jakichś niewiadomych powodów ciężko wchodzi dwójka. Po wymianie oleju sytuacja się poprawiła ale idealnie i tak nie jest.
5,0
Układ jezdny
Sztywny, precyzyjny.
3,0
Karoseria
Trudne wsiadanie na tylną kanapę z powodu bardzo małych drzwi. Dla osób starszych jest to na prawdę karkołomne.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność do przodu dobra do tyłu zła i to bardzo. Raz, że szyba tylna przedzielona belką, szerokie słupki z tyłu oraz niewielkie okienka w drzwiach. To duży minus tego samochodu. Jakoś nigdy się do tego nie przyzwyczaiłem.
4,0
Ergonomia
Wszystko co trzeba jest pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Skuteczne, nie mam uwag.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wygodnie. Z tyłu miejsca jest dla dwóch osób i to niezbyt wysokich. Dzieci też nie mają lekko ponieważ okno jest wysoko i ciężko obserwować otoczenie. Dorosłym ciężko jest wsiadać na tył przez małe drzwi.
1,0
Wyciszenie
No to chyba największy mankament tej Hondy. Poprzednik był znacznie lepiej wyciszony. W tym modelu pow. 3500obr. jest mega głośno. Do tego stopnia, że trzeba mówić bardzo podniesionym głosem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie spalanie, bezawaryjność.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto stosunkowo drogie i jednak w porównaniu z konkurencją dość przeciętne.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rzadko. Jedyna usterka jaką odnotowałem to poluzowana klamka zewnętrzna.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez trzy lata i 60tys. km ani jednej poważnej usterki.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]