Dopiero po przejechaniu około 20.000 km mozna coś napisac o aucie. Są plusy i minusy. Na plus prowadzenie,sztywny, precyzyjnyukład kierowniczy. Na minus skrzynia biegów i głośność w środku.
Wrażenia
5,0
Silnik
wolnossący, trzeba sie przyzwyczaić. Demonem prędkości nie jest ale też nie można mu niczego zarzucić. bezawaryjny.
3,0
Skrzynia biegów
Chyba najsłabszy punkt tego samochodu. Lubi haczyć, lewarek taki plastikowy. w poprzednim samochodzie seacie z 2002 r. z dużo większym przebiegiem chodziła zdecydowanie bardziej precyzyjnie niż tutaj.
5,0
Układ jezdny
sztywny,bardzo pewnie sie prowadzi. przez co serce się łamie jak wpadamy w dziurę.
Komfort
4,0
Widoczność
coś za coś. Jak sztywna to nie komfortowa
5,0
Ergonomia
wszystko pod reką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje i chłodzi bez problemu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zarówno z przodu i z tyłu rewelacja
2,0
Wyciszenie
słychać nawet szum opon. dramat pod tym względem
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
częsci eksploatacyjne. spalanie gazu 11 l/100 km po mieście tylko. bardzo duzy plus. w ogóle ten samochód to taki zdrowo-rozsądkowy wybór .kompromis
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic sie nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
trasa Chorwacja -Polska bez najmniejszych problemów.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]