Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 5d

hondziarz87, 9 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 53 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Na samym poczatku powiem tak myslalem nad kupnem sedana z VIII Gena. Jednak po przymiarce do obu modeli zdecydowalem sie na UFO. Wczesniej jezdzilem prze okolo dwa lata Honda Accord 1.8 136 KM (2000 rok) i w porownaniu do Civica kokpit byl zrobiony z materialow przyjemniejszych w dotyku ale szczerze powiedziawszy UFO wcale nie odstaje od niego jakoscia montazu czy spasowania (przeciez to o segment nizsza klasa). Accorda kupilem na goraco bardzo mi sie podobal ale po przejechaniu kilku tysiecy km okazalo sie ze to bardzo fajne dobrze wyciszone wygodne auto ale... nie dla mnie (jest ociezaly i dosc dlugi a w miesce takim jak Krakow kazdy centymentr sie liczy). Civic byl dla mnie idealnym wyjsciem (fan marki). Na chwile obecna jestem wiecej niz zadowolony. Silnik jak dla mnie pieknie brzmi i chetnie wkreca sie na obroty i jest duzo oszczedniejszy. Jesli chodzi o przestrzen dla kierowcy i pasazerow to jest go zdecydowanie wiecej niz w Focusie czy nawet w Accordzie (ktory posiadalem) i jest naprawde pakowny. Z minusow jest bardzo delikatny lakier i przecietne wytlumienie niektorzy napewno jeszcze by napisali ze ma twarde zawieszenie ale mnie to nie przeszkadza a za to daje pewnosc prowadzenia. Moja rada jesli chcesz kupic dobry egzemplarz uzbroj sie w cierpliwosc (zreszta w przypadku kupna kazdego auta). najlepsza opcja to wersja SPORT najrozsadniej wyposazona aczkolwiek Civic trzyma swoja wartosc wiec trzeba troche kasy wylozyc.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacja. idealne wywazenie miedzy ekonomika a osiagami
5,0
Skrzynia biegów
Biegi pewnie wskakuja z typowym dla Honday kliknieciem. 6 biegow daje niezle przyspieszenie ale rowniez dobra ekonomike
5,0
Układ jezdny
precyzyjny daje poczujcie pewnosci
Komfort
4,0
Widoczność
jest ok minusem jest dwudzielona szyba i szerokie slupki z tylu ale juz sie do tego przyzwyczailem
5,0
Ergonomia
wszystko jest tam gdzie trzeba. jak ktos jezdzil japonczykiem po prostu wsiadzie i pojedzie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima chodzi jak nalezy momentalnie odparowuja szyby
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duzo miejsca dla wszystkich
4,0
Wyciszenie
dla mnie jest ok. chociaz jest ono przecietne
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
czesci w normalnych cenach a o ASO nie bede mowil
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie stwierdzono
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
8,8
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Hatchback 5d