Auto rewelacyjne, wygodne, przestronne i przede wszystkim cieszy oko. Po mimo dość twardego zawieszenia, które uprzykrza jazdę na nierównościach, na równych odcinkach trzyma się świetnie zakrętów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Najlepiej pracuje na zimnym. Bardzo dynamiczny. Potrafi być ekonomiczny jednak wymaga to wprawy.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń.
4,0
Układ jezdny
Trochę duży promień skrętu, ale można się przyzwyczaić i brać na to poprawkę.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność z przodu bez zastrzeżeń, z tył natomiast profil szyby znacznie ją ogranicza. Jednak z drugiej strony spoiler ogranicza rażenie świateł aut stojąc w korku.
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodna pozycja za kierownicą, sporo miejsca i wszystko w zasięgu ręki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tryb automatyczny radzi sobie bardzo dobrze, w zasadzie można go nie wyłączać i wystarczy regulacja pożądanej temperatury.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Standardowo jak to w segmencie C.
3,0
Wyciszenie
Silnik wyciszony odpowiednio, pozostawia kierowcy przyjemny dźwięk. Błotniki mogłyby być wyłożone jakimiś nadkolami z tworzywa, gdyż dźwięk piasku w błotniku nie jest przyjemny.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ciężko utrzymać przyzwoity poziom spalania przy takiej przyjemności z jazdy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Raczej na plus.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co brak, albo można do nich przywyknąć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]