Auto piękne i dlatego też go kupiłem. Cała reszta to niestety dramat. Auto twarde - zdecydowanie nie na polskie drogi. Skrzynia automatyczna w wersji 2008 to jest jakaś niedoróbka - przy wyprzedzaniu i wciśnięciu pedału gazu samochód zwalnia zamiast przyśpieszać - zgroza! Silnik zaczyna "działać" przy 5000 obrotach, a wydaje przy tym dźwięk odkurzacza. Przy okazji spalanie rośnie bardzo szybko. Lakier - tragedia. Po roku użytkowania zakropkowana od odprysków była cała maska. Wykończenie wnętrza bardzo słabe - skrzypiące plastiki. Spodziewałem się po Hondzie i niespotykanej stylistyce Civica super technologii, a okazało się, że to samochód z wieloma niedoróbkami.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik zaczyna "jechać" na wysokich obrotach.
Problem z tym, że podczas normalnej jazdy raczej rzadko się z nich korzysta, a jak już to mamy odgłos odkurzacza i hiper spalanie.
1,0
Skrzynia biegów
Uważajcie na samochody z 2008 roku ze skrzynią automatyczną! W mojej ocenie jest wadliwie skonstruowana.
2,0
Układ jezdny
Samochód super twardy.
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tutaj plus. Samochód przejechał 150 000km bez praktycznie większych usterek.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]