Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 5d

kopi1985, 10 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 36 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : naprawde nietuzinkowe auto wszystkim sie podoba, bardzo rzadko sie psuja. nie zamienil bym go na zadne inne po przygodach z renaultem
5,0
Całokształt
woow. chyba jedno z lepszych aut ktorymi jezdzilem. trafila mi sie piekna wersja z kremowymi skorami 0.0 Auto jezdzi jak po szynach, powiedzial bym, ze nadsterowne, nie jezdze po polskich drogach dla mnie zawieszenie perfekt. Boje sie jechac na urlop do polski bo zawieszenie troche twarde (a polskie drogi dziurawe jak sito) ale za 0 przechylen na lukach niekiedy nieswiadomy jestem jak szybko wchodze w zakrety i luki tak samo podczas przyspieszania dopiero w lusterku widac jak szybko odchodzi. jezdzilem wieloma autami to jest jak statek kosmiczny napewno nie jest nudne kazdemu sie podoba. Czesto zmienialem auta ale nie wiem czy chce inne po tym civicy moze nissan quasqai 2.0dci choc poczekam na wiecej opinii bo to japonski francuz...
Wrażenia
5,0
Silnik
140bhp wystarcza choc mogla by byc lepsza na starcie. Mam skrzynie i-shift. Lubi wysokie obroty bardzo fajny pow 4000 rpm choc glosny ale pasuje do charakteru auta. Na niskich obrotach przyjemny i cichy, slychac kazdy szept, ale robi sie glosno pow 130kmh
5,0
Skrzynia biegów
I-shift hmm skrzynia 6cio biegowa bardzo fajna troche sie boje ze jak sie posypie bedzie koosztowac fortune, ale jak narazie 0 problemow. jest jak manual bez sprzegla. Pady do zmiany biegow przy kierownicy-swietny gadget, w kazdej chwili mozna zmienic z auto na manual. Moj pierwszy automat(mile zaskoczenie) bedzie mi sie z nim zal rozstac
5,0
Układ jezdny
czytalem rozne opinie zanim ja kupilem. dla mnie bajka, ale nie jezdze po polskich drogach... Bardzo precyzyjne, reaguje na naimniejszy ruch kierownica0 przechylen na boki nawet przy agresywnych manewrach. Nie za twarde nie za miekkie,ze sportowym akcentem. Najlepsze na lukach i zakretach jakim jezdzilem przeczy fizyce, niekiedy sie przestrasze gdy w trakcie manewru spojze na licznik. staram sie omijac koleiny bo troche przenosi lomot do kabiny... nie nadaje sie na off road
Komfort
3,0
Widoczność
na poczatku bylo ciezko ja wyczuc i z przodu i z tylu chyba najwiekszy mankament tego auta. tylnia szyba kwestia przyzwyczajena, chociaz belka na srodku przydaje sie jak jakis bysrzak swieci dlugimi, ostrymi swiatlami, ale megane lepiej sobie z tym radzila przyciemniane lusterka
4,0
Ergonomia
calkiem dobrze wszystko gdzie powinno byc kierowca ma wszystko na wyciagniecie reki, bardzo futurystyczny design mimo iz bryla ma juz kilka lat dla mnie gitara
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szyby odparowywuja w moment i nie paruje nawet podczas jazdy dlugiej jazdy bez wentylacji. Dosc szybko sie nagrzewa silnik osiaga odpowiednia temp po doslownie chwili. mam podgrzewane przednie siedzenie dobry gadget zwlaszcza zima bo dupsko przymarza do skory
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo duzo miejsca dla kierowcy i pasarzera chyba wiecej jak w lagunie z tylu nie wiem bo nigdy tam nie jechalem, ale nikt nie narzekal. Szwagier ma 2m wzrostu i 150kg wagi bardzo sie zdziwil ile ma miejsca siedzac na miejscu pasarzera
4,0
Wyciszenie
bardzo cichy i komfortowy przy nizszych predkosciach gorzej powzej 130 kmh ale wtedy robi sie sportowo i to auto zaczyna zyc. na moje wentylacja jest za glosna chyba w astrze bylo lepiej...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
srednia niecale 7 ale duzo jezdze po autostradach na trasie niemalze identycznie jak 1.7dti w astrze i megane 1.9dci- ale tamtym zdazalo sie popsuc..zwlaszcza megane-wiec oszczednosci w spalaniu byly ladowane z nadwyzka w czesci dobrze ze sam naprawialem bo bym zbankrutowal
4,0
Stosunek jakość/cena
ujdzie, mam nadzieje ze bedzie bezawaryjna. troche kosztuje ale mam nadzieje ze oplaci sie oszczeszajac na naprawach. Lepiej wydac troche wiecej i oszczedzac na naprawach( jezdzilem poprzednio megane 1.9dci-porazka) ojciec mial lagine 1.9 dci- nie kupujdzie tego szrotu. Honda to inna bajka naprawde dobrze wykonana
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wydaje mi sie ze dosc szybko scieraja sie przednie tarcze-czesc eksploatacyjna prosta wyiana...a pozatym nic jak narazie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic :) oby tak dalej. kupilem japonczyka bo poprzednio mialem 2 francuzy-nigdy wiecej z megane przyuczylem sie do zawdu mechanika silnik byl wyciagany 2 razy w 2 lata, studia bez dna honda to inna bajka.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57

Honda Civic VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda Civic VIII Hatchback 5d