Silnik bardzo energiczny i dynamiczny. Nic do zarzucenia.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą precyzyjnie i lekko. Bardzo fajnie wyprofilowana gałka drążka.
5,0
Układ jezdny
Pewnie trzyma zamierzoną linię jazdy, nie buja w zakrętach. Sztywno, ale w granicach komfortu. Dobry feedback.
Komfort
3,0
Widoczność
Wiadomo - grube słupki i słaba widoczność w lusterku wstecznym. Z drugiej strony spojler często zasłania światła samochodu jadącego z tyłu dzięki czemu nie jesteśmy oślepiani ;-)
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak mi opcji ustawienia regulowanego nawiewu tylko na przednią szybę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu komfortowo. Mam 185cm wzrostu i jeszcze sporo zapasu miejsca. Z tyłu miejsca na nogi wystarczająco, ale wyżsi mogą zaliczyć głową sufit na nierównościach.
4,0
Wyciszenie
Przyzwoite, choć dużo zależy od opon. Moje Micheliny nie należą do najcichszych...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tak mocny i dynamiczny silnik nie jest źle. Zależy od stylu jazdy. Na trasie osiągam 6l/100km. W mieście 7,5-8l/100km. Jak ktoś lubi energiczną jazdę, do której zachęca silnik lubiący obroty, dobrze ponad 9l/100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pękają mocowania osłony klamki kierowcy. Podobno z powodu zbyt mocnego ich dokręcenia na montażu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek poza korodującym dachem na całej linii łączenia z przednią szybą. Naprawione i pomalowany cały dach przez ASO w ramach akcji serwisowej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]