Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 5d

volk3r, 12 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 103 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
3,46
15% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Bardzo wygodne fotele i pozycja za kierownicą. Po 10 godzinach nie czuć żadnego bólu w plecach.
3,0
Całokształt
Dziwie się ludziom, którzy tak zachwalają ten samochód. Jeździłem różnymi autami i z przykrością stwierdzam,że Honda jest najgorsze z nich wszystkich. Zamulony silnik, tandetnie wykonane i strasznie głośne zawieszenie i wcale nie chodzi o to,że jest twarde.Hałas od silnika przy wysokich obrotach jest tak uciążliwy,że po prostu nie da się tym autem jeździć normalnie na co dzień, bo pasażerowie się buntują. Dodatek w nazwie sport to chyba żart bo to auta jest tak słabe,że na obwodnicy przy 160km/h dostaje mega zadyszki, a w środku jest tak głośno jakby za chwilę miało się wszystko rozpaść. Jak ktoś lubi jeździć do odcinki to niech się przygotuje na regularne dolewki oleju...
Wrażenia
3,0
Silnik
Do 4000 obrotów nic się nie dzieje, powyżej pojawia się ogromy hałas zupełnie niewspółmierny do przyspieszenia jakie osiągamy. Elastyczność praktycznie zerowa, trzeba ciągle redukować bo w ogóle nie jedzie. Tym silnikiem nie da się jeździć normalnie. Jeżdżąc normalnie (nie pałując silnika) objedzie nas każdy diesel 100KM... Na biegu jałowym ciągle skaczą obroty,bo załącza się kompresor od klimy przez co tocząc się wolno w korku auto ciągle szarpie trzeba korygować cały czas gaz.
2,0
Skrzynia biegów
Czasem zacina się jedynka, częściej dwójka. Czytałem na forum Hondy i nie jestem odosobnionym przypadkiem - ten typ tak ma. Porażka w tej klasie cenowej. Jeździłem wcześniej kosiarką(opel corsa C) i nigdy żaden bieg się nie zacinał. Biegi są długie i źle dobrane. Szósty bieg to typowy nadbieg,zero przyspieszenia. Na obwodnicy jadąc już koło 140km/h trzeba redukować do 4,żeby auto przyspieszyło.
3,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi całkiem nieźle pod warunkiem,że nie ma na niej żadnych dziur Skręca za to jak autobus...
Komfort
3,0
Widoczność
Słaba widoczność - boczne słupki bardzo szerokie,a do tyłu zupełnie nic nie widać, co mocno utrudnia parkowanie.
5,0
Ergonomia
Tutaj nie mogę się przyczepić wszystko jest na swoim miejscu i działa tak jak powinno. Idealna pozycja za kierownicą. Składane fotele, idealny bagażnik, schowki uchwyty. Jest wszystko co być powinno.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto szybko się nagrzewa w zimie. Klimatyzacja działa bez problemu. Jedyna jej wada to,że jest strasznie głośna. Przy starcie wiatraki chodzą z pełną mocą,a z czasem zmniejszają obroty.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca dla osób średniego wzrostu. Gorzej jak ktoś ma powyżej 180cm..
1,0
Wyciszenie
W tym aucie wszystko trzeszczy i skrzypi. Jest tak tandetnie wykonane,że aż trudno w to uwierzyć. Głośne zawieszenie, głośny wyjący silnik na wysokich obrotach, trzeszcząca kokpit na nierównościach... długo można by wymieniać. Nawet szyby piszczą jak się je opuszcza...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W normalnej jeździe 3/4 miasto to średnio wychodzi 8.6litra uwzględniając już 0.5 litra,które zaniża komputer, co nie jest złym wynikiem.
3,0
Stosunek jakość/cena
Honda ma 4 zalety: -niezawodność -wygodne fotele -duży bagażnik -klima resztę należy pominąć milczeniem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakieś pierdoły, można to zignorować.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zupełnie nic!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Civic VIII Hatchback 5d