Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 5d

charles, 12 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 39 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
3,46
15% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : ładne ale nic poza tym
3,0
Całokształt
z wyglądu ładna ale poza tym żadna rewelacja
Wrażenia
3,0
Silnik
wydaje mi sie ze przy dłuzszej trasie nie czuc mocy 140 KM (poprzednie auto Laguna 1.9 dCi 120KM i lepiej było przy wyprzedzaniu), do 130 km/h hałas znośny, ale im szybciej tym mniej przyjemnie (moze dlatego, ze mam wersje Sport), przy trasie ponad 800 km z czego 330 po autostradzie jazda męcząca (laguną przy podobnej trasie nie czułem się wogóle zmeczony, ale laguna to jednak klasa średnia).
4,0
Skrzynia biegów
biegi chodza lekko, po miescie przy 55 km/h spokojnie można wrzucic 6 bieg
3,0
Układ jezdny
dość sztywne zawieszenie, da sie jeszcze przeżyć, ale za to słabo wytłumione
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność do tyłu przeciętna, ale ja korzystam z lusterek, więc nie narzekam, słupki przednie dosc szerokie, ale to nasze bezpieczeństwo (kurtyny), tylne słupki dużo za szerokie (przy cofaniu ze skośnego parkowania trzeba sie ryzykownie wysunąć)
4,0
Ergonomia
brak uwag (w nocy odbija sie podświetlenie zegarów w przedniej szybie ale można je sciemnic)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zimą grzeje latem chłodzi, parę z przedniej szyby zbiera szybko (niektórzy marudzą ze przy wentylacji długo to trwa, ale po co jest klima, ona nie tylko służy do chłodzenia latem ale tez do szybkiego usuwania pary z przedniej szyby)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
za głosny przy predkosciach na autostradzie (powyzej 140)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto: zaswieci sie rezerwa zalewam za 50PLN (czyli niecałe 9 litrów), przejezdzam niecałe 90 km i znow swieci sie rezerwa (komp pokazuje zuzycie 9l/100km) trasa: po prawie 500km (300 po drogach krajowych, 200 autostradą) tankuje znow do pelna i po przeliczeniu wychodzi ok. 7.8l/100km (komp pokazał równe 7 l) jak na auto klasy kompakt troche duzo, mimo pojemnosci silnika
3,0
Stosunek jakość/cena
obicie drzwi kierowcy rusza sie przy opuszczaniu lub podnoszeniu szyby, centralny zamek czasami nie reaguje przy otwieraniu pilotem (podobno kluczyk trzeba dac do przeprogramowania), jak jadę sam, to fotel pasazera lekko sie trzęsie (szczególnie zagłówek). Jesteśmy drugimi właścicielami auta, ale jego historie znamy od początku. Po 38000 km do wymiany tylne klocki, przod tez niedlugo do wymiany. Nie za szybko??
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 400km od nowosci wymiana bodajże płytki w układzie ABS, poza tym bez uwag
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
8,8
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Hatchback 5d