Układ hamulcowy
: jak żyleta,standardowa trakcja nie raz uratowala mnie...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Skrzypiacy pedal sprzęgla
5,0
Całokształt
Trzeba wiedzić ,że jest to auto kasy kompakt ,a nie limuzyna .Więc niech nikt nie oczekuje super wyciszenia i kanapowej jazdy.Jeśli ktoś chce tego od civika to jest w grubym błedzie.Mi osobiście pasuje ,że auto jest dzikie i dość twarde za to super spisuje się na zakretach.Silnik oszczedny od 4 tys ,pozniej dostaje drugi oddech wraz ze zwiekszonym apatytem na paliwo.Dynamika dobra przy ryku silnika ,ja to lubię.Skrzynia biegow precyzyjna,nic nie haczy.Widoczność dobra mimo spejlera na tylnej szybie.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Mimo futurystycznej deski wszystko intuicyjnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duzo miejsca z przodu i z tyłu
3,0
Wyciszenie
dośc głośno powyżej 140/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
podstawowy przegląd 700zl
5,0
Stosunek jakość/cena
Za wersje sport z czujnikami parkowania ,ktora nie posiadala jedynie ksenonow i panoramicznego dachy zapłacilem 69.400. Inne auta tej klasy i tym wyposażeniem drozsze o min 6tys
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymieniona na gwarancji skrzypiąca pompa sprzęgla od tej pory wszystko gra
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]