Auto dostaje 5 gwiazdek, bo nie mogę mu dać 10ciu :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bezawaryjny, nie wymagający żadnych pieszczot - jedynie bieżącego serwisowania (co 20000km). Może być dynamiczny i ekonomiczny. Łańcuch rozrządu. Czego chcieć więcej?
5,0
Skrzynia biegów
Krótkie i szybkie przełożenia. Biegi wskakują bez problemów.
5,0
Układ jezdny
Według mnie dla przeciętnego użytkownika jest doskonale. Kierowca rajdowy zapewne będzie wymagać więcej.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobrze z prozdu, średnio z tyłu. Nie utrudnia to jednak bardzo życia.
5,0
Ergonomia
Mistrzostwo. Możliwość konfiguracji wnętrza dowolna, od płaskiej kanapy z bagażnikiem. Po złożenie siedzeń w górę i wykorzystania maksymalnej wysokości od podłogi po dach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok, zero problemów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wiadomo, wystarczająco. Tył zasługuje na pochwałę - tak dużej przestrzeni nie widziałem w żadnym hatchbacku (wersja 5d).
3,0
Wyciszenie
I tu jest niestety słabo. Szumi od 70km/h. Nieuciażliwie, jednak zauważalnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa ok - trasa 6.5-8/100, miasto ~9-10/100
4,0
Stosunek jakość/cena
Wyraźnie droższy hatch na tle konkurencji. Warto jednak dołożyć i go kupić.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Japońska niezawodność potwierdza się, mimo montażu UK.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Japońska niezawodność potwierdza się, mimo montażu UK.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]