Auto na silnik ze zmiennymi fazami rozrządu i to jest bardzo ważne! Trzeba nauczyć się wyciskać maximum jeżeli wcześnie nie jeździło sie wysokoobrotowymi benzynami. Nie trafiają do mnie argumenty typ: słabe przyspieszenie na IV biegu od 60 km/h. Aby dać solidnego kopa należy zredukować II i to jest w tym silniku najlepsze- TO JA WYBIERAM czy będę jechał powoli i ekonomicznie czy bardzo szybko zostawiając innych daaaleko w tyle, szczególnie na trasie.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
za 75k zł kupiłem auto, które u konkurencji jest o 10k droższe (przed zakupem sprawdzałem VW Golfa V i Citroena 4). Extra wyposażenie plus 140 KM za 75k zł to na prawdę świetna cena plus mniejsza niż u wiekszości konkurencji spadek wartości po latach.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy 50k wymieniłem żarówki w przednich reflektorach. Uczulam na bardzo słaby lakier, no ale jak się za niego nie płaci 2000k jak u innych producentów to nie ma co narzekać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
50k to nie jest duży przebieg, jednak auto jest jeżdżone codziennie po Warszawie, kilka razy w roku długa trasa jak na razie jest tak jak powinno być: nic się nie dzieje, nic nie skrzypi, nic nie odpada. Dużo osób narzeka na plastiki wewnątrz- ok nie są najlepsze ale jakość foteli i ergonomia- rewelacja!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]