Inne
: Ilość miejsca w bagażniku i patent z tylną kanapą.
5,0
Całokształt
Bardzo dobre auto kompaktowe, dla fanów hondowskiej benzyny spod znaku wysokich obrotów i sztywnego zawieszenia. Jak się ją podkręci - to w trasie żaden tir niestraszny, jedyny mankament to elastyczność - rekompensowaną 6 biegowąskrzynią. Duży plus za wielki jak na kompakt bagażnik i składaną kanapę tylnego siedzenia - po prostu hit. Ogólnie przyjemność z jazdy - fotele b. wygodne, podgrzewanie zimą bardzo przydatne, klima bez zarzutu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silniki benzynowe Hondy mają wiele zalet. Łańcuch rozrządu, niewielkie spalanie, trwałość itd. Niestety w dzisiejszych czasach przydałby się trochę większy moment obrotowy, a to daje tylko turbina.
Jak ktoś lubi wysokie obroty na pewno się nie zawiedzie, ale moim zdaniem obroty to nie wszystko.
5,0
Skrzynia biegów
Tu zdecydowanie rewelacja. Biegi wchodzą precyzyjnie i lekko. Sześciobiegowa skrzynia manualna spisuje się znakomicie, co jest dużą zaletą bo biegi trzeba zmieniać często:)
5,0
Układ jezdny
Co koto lubi. Sztywna konstrukcja - idealnie trzyma się w zakrętach, nie ma problemu z szybką jazdą. W trasie - jak to kompakt. Auto jest naprawdę twarde - jeżeli ktoś marzy o komforcie - niech zapomni o Civic\'u
Komfort
3,0
Widoczność
To słaby punkt tego auta. Do przodu dostatecznie - szerokie słupki bardzo ograniczają widoczność przy wyjeżdżaniu z podporządkowanej, do tyłu bez czujników cofania - raczej słabo. Duża zaleta to ogromne lusterka boczne - ratują sytuację.
4,0
Ergonomia
Wszystko poprawnie i w zasięgu ręki. Nic dodać nic ująć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag. Klima zawsze na auto, czy zimą, czy latem pełen komfort.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Prawie jak w klasie średniej. Mocny punkt tego auta.
3,0
Wyciszenie
Jak na Hondę mogłoby być zdecydowanie lepiej. Powyżej 3000 obrotów robi się dość głośno, a te obroty są dla auta raczej powszednie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na benzynę 1.8 to naprawdę super. Przy spokojnej jeździe w trasie ok. 6 w cyklu mieszanym nigdy nie przekroczyłem 9. Po założeniu LPG - bajka - zawsze pomiędzy 9-10l. I to nieprawda, że Hondy nie lubią gazu - trzeba po prostu założyć dobrą instalację u fachowców, którzy mają o tym pojęcie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie mam marki, która daje tyle w standardzie, za takie pieniądze - model sport.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do 70000 zero problemów. Cóż więcej potrzeba.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]