Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 5d

RJ, 13 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 70 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Ilość miejsca w bagażniku i patent z tylną kanapą.
5,0
Całokształt
Bardzo dobre auto kompaktowe, dla fanów hondowskiej benzyny spod znaku wysokich obrotów i sztywnego zawieszenia. Jak się ją podkręci - to w trasie żaden tir niestraszny, jedyny mankament to elastyczność - rekompensowaną 6 biegowąskrzynią. Duży plus za wielki jak na kompakt bagażnik i składaną kanapę tylnego siedzenia - po prostu hit. Ogólnie przyjemność z jazdy - fotele b. wygodne, podgrzewanie zimą bardzo przydatne, klima bez zarzutu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silniki benzynowe Hondy mają wiele zalet. Łańcuch rozrządu, niewielkie spalanie, trwałość itd. Niestety w dzisiejszych czasach przydałby się trochę większy moment obrotowy, a to daje tylko turbina. Jak ktoś lubi wysokie obroty na pewno się nie zawiedzie, ale moim zdaniem obroty to nie wszystko.
5,0
Skrzynia biegów
Tu zdecydowanie rewelacja. Biegi wchodzą precyzyjnie i lekko. Sześciobiegowa skrzynia manualna spisuje się znakomicie, co jest dużą zaletą bo biegi trzeba zmieniać często:)
5,0
Układ jezdny
Co koto lubi. Sztywna konstrukcja - idealnie trzyma się w zakrętach, nie ma problemu z szybką jazdą. W trasie - jak to kompakt. Auto jest naprawdę twarde - jeżeli ktoś marzy o komforcie - niech zapomni o Civic\'u
Komfort
3,0
Widoczność
To słaby punkt tego auta. Do przodu dostatecznie - szerokie słupki bardzo ograniczają widoczność przy wyjeżdżaniu z podporządkowanej, do tyłu bez czujników cofania - raczej słabo. Duża zaleta to ogromne lusterka boczne - ratują sytuację.
4,0
Ergonomia
Wszystko poprawnie i w zasięgu ręki. Nic dodać nic ująć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag. Klima zawsze na auto, czy zimą, czy latem pełen komfort.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Prawie jak w klasie średniej. Mocny punkt tego auta.
3,0
Wyciszenie
Jak na Hondę mogłoby być zdecydowanie lepiej. Powyżej 3000 obrotów robi się dość głośno, a te obroty są dla auta raczej powszednie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na benzynę 1.8 to naprawdę super. Przy spokojnej jeździe w trasie ok. 6 w cyklu mieszanym nigdy nie przekroczyłem 9. Po założeniu LPG - bajka - zawsze pomiędzy 9-10l. I to nieprawda, że Hondy nie lubią gazu - trzeba po prostu założyć dobrą instalację u fachowców, którzy mają o tym pojęcie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie mam marki, która daje tyle w standardzie, za takie pieniądze - model sport.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do 70000 zero problemów. Cóż więcej potrzeba.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57

Honda Civic VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda Civic VIII Hatchback 5d