Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 5d

Pigwa, 14 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 101 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
5,00
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : wspaniała dynamiczna jednostka,skrzynia tak zestopniowana, żeby oszczędzać paliwo,czy kupiłbym jeszcze raz?Technika biegnie do przodu, myślę,że następny będzie elektryczny,coś jak AMPERA, ale o zasięgu 300km-marzenia :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : deszczyk z tylnej klapy,przy mrozach amortyzatory klapy jakby leniwe
5,0
Całokształt
Nie zapominajmy,że to auto klasy średniej niższej, (nie BMW ani AUDI),a w tej klasie jest bezkonkurencyjny,mowa o wyposażeniu w standardzie,auto kupiłem dla wspaniałego silnika i skrzyni(ponoć z samej Japonii),o wyglądzie nie wspomnę.
Wrażenia
5,0
Silnik
To co pisali poprzednicy. Silnik o 2 obliczach , do 3 tyś. obrotów cichutki, niepozorny, oszczędny w zużyciu paliwa, jazda zaczyna się od 3,5 tyś obrotów
5,0
Skrzynia biegów
automat i-shift doskonały w korkach ulicznych, przy wyprzedzaniu redukuję manetkami przy kierownicy
5,0
Układ jezdny
Świetnie wchodzi w zakręt,stabilnie,
Komfort
5,0
Widoczność
Nie rozumiem zastrzeżeń o słabej widoczności,przeszkadzającym spojlerze,przepraszam,czy przed zakupem auta nikt nie siedział wcześniej w aucie,lub odmówiono jazdy próbnej.
5,0
Ergonomia
bez zbędnych bajerów,czytelnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
pewnej wprawy wymaga ustawienie nawiewu w czasie deszczu,dobranie temperatury i siły nawiewu,ale magiczny guziczek załatwia sprawę błyskawicznie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ostatnio wiozłem autkiem na raz pralkę i kuchnię spakowaną w paczkach,na parkingu przed sklepem jedna Pani, która przyglądała się z zaciekawieniem moim wyczynom, po zamknięciu tylnej klapy ,nie wytrzymała,i mówi ,,przecież to sportowe autko,gdzie to się mieści\" Ach Kobieta
5,0
Wyciszenie
Na gładkiej drodze do 120km/h poezja,ale przecież my tylko takie drogi mamy,a dopuszczalna prędkość na autostradzie to 130km/h :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Automatyczna skrzynia biegów ma jedno zadanie maksymalnie obniżyć zużycie paliwa,zielone lampki eco świecą się cały czas.Co do przeglądów to unikam ASO jak ognia.Po podmianie wtrysków w poprzednim samochodzie,w trakcie przeglądu pierwszego Hondy nie odstępowałem samochodu na krok. Przegląd ten zbiegł się z akcją serwisową styku pompy paliwa,oraz uparli się,że wymienią uszczelkę nad przednią szybą,efekt był taki, że przy prędkości 120km/h na autostradzie w środku mroźnej nocy odkleił się jeden brzeg uszczelki waląc o dach auta (uszczelkę wkleiłem sam),drugi przegląd po 40k-ASO zażyczyło sobie pozostawienie samochodu na cały dzień,będą ,,wymieniać świece i regulować zawory\"pytam się czy to jest silnik z motopompy?podziękowałem.Wymiana filtrów i oleju Mobil 1 0w40 co 15k klocki po 60k.
5,0
Stosunek jakość/cena
w różnych porównaniach brałem pod uwagę cenę odsprzedaży, a tu civic trzyma się mocno
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak ASO czegoś nie sp..li to wszystko ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57

Honda Civic VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda Civic VIII Hatchback 5d