Auto dobre, nawet bardzo dobre. Wygląda nowocześnie mimo 4 lat produkcji, jeździ też bardzo przyjemnie. Silnik wydaje sie że wytrzyma dłużej niż te nowe turbo-benzyny, w których koszty napraw są przerażające. Auto niezawodne, godne polecenia
Wrażenia
5,0
Silnik
Przyjemnie sie jeździ, dynamiczny, niedużo pali, na 2 biegu do 105 km/h, i jak to w Hondzie obroty można mieć konkretne do odcięcia. Powyżej 4 tys. obrotów troche głośny ale miły dla ucha, mi sie podoba.
5,0
Skrzynia biegów
Płynnie, krótko, bez zgrzytów, tak powinno być.
5,0
Układ jezdny
Po dobrej drodze auto jedzie świetnie, bardzo czuły układ kierowniczy, auto po liftingu więc podobno nieco miększe, ale i tak sie nie przechyla. W standarcie R17 225/45 więc to też raczej komfortu nie przynosi, za to na zakrętach jest bardzo dobrze. Hamulce petarda.
Komfort
4,0
Widoczność
Mam czujniki parkowania , więc ten spojler z tyłu nie przeszkadza, a wręcz pomaga kiedy oślepiaja auta z tyłu, lusterka duże.
5,0
Ergonomia
Kosmicznie, ale nie ma na co narzekać. Poza tym system skladania siedzeń jest super rozwiązaniem, bagażnik też spory.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko chłodzi w lecie, szybko grzeje w zimie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na kompakt jest dobrze, z tyłu dużo miejsca na nogi.
4,0
Wyciszenie
Troche głośny na wysokich obrotach, ale może to specjalnie bo brzmi miło.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio koło 8-8,5 litra, nieźle jak na 140 KM w benzynie
5,0
Stosunek jakość/cena
za 70tys. wersja SPORT, dobra cena, wyposażenie prawie kompletne
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie ma o czym pisać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]