Karoseria
: lakier rysuje się chyba od spadających kropel deszczu
Zawieszenie
: sciąga w prawo ale to w tym modelu standard
Inne
: Jakość plastików poniżej krytyki
3,0
Całokształt
Mimo że to już moja druga honda (pierwsza gen 7) to ten model mnie rozczarował , uważam,że firma, która wypuszcza tak słabe auto pośród gamy naprawdę dobrych samochodów nie zasługuje na to aby być jej klientem. Nigdy więcej hondy
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie tak dynamicznie jak się wszystkim wydaje, ale po wyczuciu silnika można pojechać
4,0
Skrzynia biegów
Czasem jest problem z precyzją generalnie spodziewałem się lepszej pracyzji
3,0
Układ jezdny
Gdyby nie wada konstrukcyjna i ściąganie auta w prawo (prawie każdy egzemplarz), beznadziejnego wspomagania, to trzyma się drogi całkiem nieźle. Zawieszenie twarde słabe na poprzecznych nierównościach, auto nerwowo pokonuje wyboje.
Komfort
3,0
Widoczność
ładne nadwozie ale nie projektowane pod kątem widoczności coś za coś
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na kompakt to bardzo obszerne w środku
3,0
Wyciszenie
Dźwięk silnika przyjemny pozostałe odgłosy (zawieszenie, plastiki) nieszczególnie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ściąga w prawo, plastiki trzeszczą niemiłosiernie, nawiew piszczy, pilot czasem nie otwiera drzwi, pedał sprzęgła trzeszczy, i jakość lakieru pozostawiająca wiele do życzenia, za dużo tego jak na auto półroczne
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie odpukać nie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]