Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 5d

zaskoczony, 14 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
3,62
11% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Układ kierowniczy, pracuje jak nigdzie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Słaby lakier, szybko się rysuje i co i cienka blaszka
Silnik : Mam wrażenie że za słaby, na pewno daleko mu do sportowego
Inne : Okropnie głośno, za głośno
3,0
Całokształt
Przy tej cenie, nie ma co oszukiwać - wiele się nie ugra. Kolega ma Accord-a, też niwego - uwierzcie taki sam wszechobecny plastik, silnik (2.0) równie średnio dynamiczny. To co mnie denerwuje, haaaaałas bez znaczenia czy jadę szybko czy wolno. Wystający \"Róg\" kokpitu powoduje częste urazy skóry na kolanie podczas wsiadania. Silnik wcale nie jest dynamiczny, można coś wyprzedzić ale jedynie na wyższtych obrotach, niech sportowy wygląd tego auta nie dodaje Wam skrzydeł i zbytniej brawury. Inny znajomy na 15 letnie BMW serii 3 z dwu litrowym silnikiem, który miał kiedyś 150 koni - wiecie, że go nie objadę!!!!! Wrażenia takie - trochę zabawka, przereklamowana przez producenta (gdyby nie takie ochy i achy ze strony hondy co do sportowych zapędów co może i byłoby nieźle). Warty ceny lecz osiągi i walory sportowe krótko mówiąc jakieś takie nijakie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy jest ok, elastyczność moim zdaniem słaba, trzeba mocno wkręcać na obroty żeby auto w miarę dobrze pojechało.
4,0
Skrzynia biegów
Zbyt ciężko daje się zmieniać biegi (w starszych modelach do tego głośno pracuje). Zdarza się zgrzytnąć, szczególnie przy szybkiej zmianie.
4,0
Układ jezdny
Moim zdaniem jak na tą klasę jest super.
Komfort
3,0
Widoczność
Przeciętnie, nie jest tak źle jak piszą inni, ale mogło by być lepiej - tylko czy wygląd byłby ten sam?
4,0
Ergonomia
Wszystko w miarę dobrze rozmieszczone. Minusy to kant deski rozdzielczej z przodu, o który już nieraz zdarłem sobie skórę z kolana oraz przyciski, które są centralnie za kierownicą - bez wyczynów ekwilibrystycznych ciężko do nich się dostać.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK
2,0
Wyciszenie
Źle ooooooooooooooo jak bardzo! Gdyby było to faktycznie sportowe auto to tak.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moim zdaniem zużycie paliwa jest co najmniej o 1 litr wyższe niż podaje producent - przynajmniej w moim aucie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena do jakości mmmmmmmy , niech pomyślę - spośród tej klasy myślę, że najlepiej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic się jeszcze nie zepsuło, więc wiele nie powiem. Fakt, że niektóre elementy troszkę hałasują i coś mi drga przy przedniej szybie po przekroczeniu 90 km/h.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ciężko mi powiedzieć.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57

Honda Civic VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda Civic VIII Hatchback 5d