Najlepszy wybór jaki mogłem dokonać.Drapieżny wygląd z grillem sportowym.
Wrażenia
5,0
Silnik
Lubi wysokie obroty. Wysoka kultura pracy. Przyspieszenie ok.
5,0
Skrzynia biegów
Na początku troszkę trzeba się przyzwyczaić,ale potem bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się trasy.Zwrotne autko.
Komfort
4,0
Widoczność
Zasłaniają przednie słupki oraz tylni spojler,poza tym bez zarzutu. troszkę brakuje tylnej wycieraczki szczególnie w sytuacji gdy padał deszcze i trzeba cofnąć po ciemku :) no ale Honda dorzuciła czujnik parkowania więc w jakiś sposób to rekompensuje częściowy brak widoczności.
5,0
Ergonomia
ok.Fotele kubełkowe wygodne. Same plusy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podgrzewane siedzenia rewelacja. Klimatyzacja 2-strefowa działająca bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera wystarczające. Nawet dla wysokich. Z tyłu również dużo miejsca. bagażnik jeden z największych w tej klasie. Rewelacja
4,0
Wyciszenie
Przy dużych prędkościach na autostradzie średnie wyciszenie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto bezawaryjne.Działa bez zarzutu.Rewelacja. Polecam każdemu.Konkurentami był M.lancer (wystrój wnętrza jak z Ikea), Mazda 3 - niestety za dużo się cenią i nowe R. Megane(fatalna obsługa we Wrocławiu; gość był zdziwiony,że ktoś chce kupić auto \"Jasiak Sp. z o.o\"). Honda wygrywa stylistyką, ceną i bardzo bogatym wyposażeniem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę nie znajdziemy nic ciekawszego na rynku w tym segmencie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez rok odpukać mechanik nie dotknął auta
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 4.500 km - 0 usterek 100% przyjemności z jazdy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]