Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 5d

Mirron, 14 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 29 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
auto po prostu piękne. i w środku i na zewnątrz. bajka. odlot. marzenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
cichy, wystarczająco elastyczny do jazdy po mieście na wysokim biegu (V). 1,8 l przyjemnie mruczy mocą. dla takiej masy całkowitej to bardzo dobre rozwiązanie. jest zrywny i szybki kiedy masz ochotę.
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna. 6 biegów pozwala na dopasowanie przełożenia do warunków jazdy. w mieście można spokojnie jeździć na 5 biegu. nie jest agresywnie, to jasne, ale płynnie,paliwo zużywane jak w silniku 1,4l
4,0
Układ jezdny
belka skrętna ponoć mniej zaawansowana niż wielowachacz.nie czuje się tego chyba, że w ekstremalnych warunkach. plus stabilizacja toru jazdy działa bardzo skutecznie.
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność do przodu i na boki idealna. ogromna poczylona szyba przednia. do tyłu - przyzwoita, mimo belki w szybie. łatwo się przyzwyczaić, wtedy zupełnie nie przeszkadza. duże ograniczenie widoczności po przekątnej do tyłu. trzeba uważać przy wyjeździe z parkingu tyłem na jezdnię. to wynika ze stylistyki. trudno więc narzekać. inaczej nie byłoby tej kosmicznej rakietki.
5,0
Ergonomia
świetna kierownica z klawiszami i w skórze. panel środkowy nie przeładowany klawiszami a wszystko jest! dlatego na Fordy i Ople patrzę z niechęcią. tam mają hektary klawiszy. panel przed kierownicą - to bajka sama w sobie. świeci jak galaktyka. komputer na środku pokazuje co trzeba. genialny wyświetlacz prędkości tuż pod szybą. kolejny krok to mógłby być HUD - czyli projekcja danych wprost na szybie. dużo miejsca dla kierowcy, pasażerów. bardzo wygodne podparcie dla obu łokci. duże schowki (co wciąż rzadkie). kapitalna podnoszona kanapa tylna! można wstawić do środka rowery.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewa szybko, dobrze trzyma temperaturę. klima auto bardzo dobra.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
j.w.
4,0
Wyciszenie
generalnie bardzo cichy. trochę szumi przy 140 km/h ale trudno się wtedy czepiać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście daje się radę trzymać 8,4/100. ale jeśli jedzie się od korka do korka co 200 m to będzie więcej, w granicach 8,8-9 l. to i tak nieźle. na trasie 6,0 l (ale nie na autostradzie). na autostradzie przy średniej jazdy 140-160 i włączonych wszystkich urządzeniach oraz światłach będzie ok 7,4 - 7,6 l. serwis akceptowalny cenowo.
4,0
Stosunek jakość/cena
kosztuje więcej niż przeciętnie w tej kategorii. to jakby minus. ale biorąc pod uwagę co się za to dostaje, to może raczej plus.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Civic VIII Hatchback 5d