Silnik bardzo elastyczny, chociaz moc dopiero czuc od 3.5 tys
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia precyzyjna, ale przelozenia mogly by byc krotsze.
5,0
Układ jezdny
Auto bardzo dobrze trzyma sie drogi na zakretach. Zawieszenie jest dosc sztywne, ale wystarczajaco komfortowe.
Komfort
3,0
Widoczność
Slaba widocznosc do tylu i na boki, ktora rekompensuja duze lusterka boczne. Takze pasazerowie tylnych siedzec widza malo ze wzgledu na male szyby boczne.
5,0
Ergonomia
Duzo miejsca z przodu, z tyłu i w bagażniku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
W aucie moglo by byc ciszej, szczegolnie z powodu silnika ktory lubi wysokie obroty przy ktorych halas jest dosc spory.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik jak na swoja pojemnosc i moc dosc ekonomiczny. Srednio 7.5 po przejechaniu 1200 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Spasowanie elementow moglo by byc lepsze. W moim aucie schowek odstaje 0.5 cm od reszty tapicerki. Materialy czasami trzeszcza. Poza tym OK.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]