Inne
: uklad kierowniczy, stabilność samochodu wysokich predkościach
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik doskonały ale trzeba go krecic bardzo wysoko, bardzo malo elastyczny, jednak gdy wskakuje na wysokie obroty pokazuje prawdziwą moc
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia swietna dzieki szostemu biegowi, przy duzych predkosciach silkim ma niższe obroty co nie meczy na dluzsze trasy. Poza tym potrafi czasami chaczyć przy szybkich przełożeniach
4,0
Układ jezdny
mam wersje TYPE-S wiec auto trzyma sie jak przyklejone do drogi ale tylko wtedy gdy droga jest rowna, na nierownosciach podskakuje troche, doskonałe jeżeli chodzi o stabilność przy duzych predkosciach jadac 160-200 nie czuje sie tej predkosci i ma sie wrazenie ze ma sie wszystko pod kontrolą. Fenomenalny uklad kierowniczy nie ma lepszego w tej klasie naprawde. Reaguje szybko na wszytkie polecenia kierowcy - rewelacja !
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
hmmm, jezeli chodzi o hałas podczas wiekszych predkosci nie jest zle - do 140km/h powyzej glosno, to co mnie najbardziej denerwuje w tym samochodzie to slabe wyciszenie podwozia - slychac wszystko niestety szczegolnie dziury
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bardzo slaby lakier
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]