Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 5d

Type S 2009, 15 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,77
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : doskonaly na zakretach zastanawiam sie nad 18\" felgami i obnizeniem zawieszenia, mysle ze spadek komfortu bedzie wart tego !!!
5,0
Całokształt
Super wozek dobrze ze nie kupilem Type R 30 tys zl do przodu a ludzie i tak mysla ze mam Type R, poniewaz Type S po liftingu z opcjonalnym spojlerem na tylnej klapie wyglada identycznie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Troszeczke uciazliwy w miescie poniewaz do 3tys obr malo dynamiczny powyzej wlacza sie Vtec i jest bdb. Generalnie jesli chce sie dynamicznie jezdzic trzeba trzymac dluzej na nizszym biegu. Jesli ktos sie przesiadl z turbodisla bedzie niezadowolony. Ale to jest wlasnie prawdziwa Honda i tak ma byc !!! kto sie nie zna niech bierze golfa III
5,0
Skrzynia biegów
Polecam zmiane galki na opcjonalna Nie haczy o mankiety i jest mila w dotyku :) Jesli chodzi o zmiane biegow to 1ka przy niedbalym wbijaniu moze sie zacinac.
5,0
Układ jezdny
Mam wersje Type S a to mocniejsze stabilizatory, szerszy rozstaw kol, szersze opony uklad kierowniczy o pardzo precyzyjnych przelozeniach tylko 2 obroty od oporu do oporu !! ograniczona sila wspomagania dzieki temu kierownica nie lata jak w zwyklych wersjach super !!!
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu i na boki na 5, minusem w wersji Type S sa male tylne okienka szeroki slupek C ogranicza widocznosc Do tylu wiadomo spojler ale samochody widac ! W nocy plus bo zaslania swiatla aut jadacych z tylu :)
5,0
Ergonomia
Bardzo duzo miejsca kierowca, pasazer tyl rowniez. W wersji 3d jak zwykle troche trzeba sie nagimnastykowac zeby wsiasc do tylu. Jedynie guzik ogrzewania ciut zadaleko, obroty dmuchawy mozna tez by bylo rekulowac pokretlem a nie guzikami, Troszke twarde siedzenia, za to dobre trzymanie boczne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko ok gdyby nie to ze szybka z tylu pod spojlerem jest nie ogrzewana :(
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak w ergonomii do tego monstrualny bagaznik !! jest to \"hetczbek\" wiec dzieki klapie wejdzie do niego wszystko pralka, niewielka lodowka 2 rowery, stol, dywan itp.....robilem nim przeprowadzke zaoszczedzilem kilkaset zlotych na polciezarowki.
5,0
Wyciszenie
jest dobrze silnik fajnie ryczy jak sie kreci do konca.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To prawda jezdzi jak 2l a pali jak nie jedno 1.4 moj wujek ma matiza 0,8l pojemnosci i tylko 1l mniej pali :)
5,0
Stosunek jakość/cena
za ta kase moze kupilbym jeszcze golfa IV albo audi A3 ale auto utonelo by w szarej masie innych nijakich pojazdow Type S ma swoj styl i jesli wiesz czego chcesz to jest to !!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tuz po zakupie trzesczala jedynia przednia szyba ale po 2 tyg wszystko sie \"ulozylo\" i teraz po 12 tys nadal nic :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
8,8
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Hatchback 5d