Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 5d

barkas, 15 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 106 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
3,15
23% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Bezawaryjność
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : misa olejowa
3,0
Całokształt
To auto jest zrobione dla JAPISZONÓW kochających konsole do gier. Te wyświetlacze są nie do przejścia w tylu miejscach i tak różne.Mam w tym samochodzie klaustrofobię w ramach promocji dostałem od dilera R17 - chyba mnie nie polubił po 200km nie czuję kręgosłupa. Moc jedynie katalogowa wcześniej miałem 1.8T A4 150KM to był aksamit. Zanim w Hondzie wrzucę 3 bieg a Audi miałem już 5 i 120 na zegarze Nie wierzcie w te czasy i przyspieszenia bo są jedynie testowe a tak jeżdżąc zabijecie silnik. Audi wyprzedzało od 60 na 5 biegu lepiej niż Civic na 3. 1000km w A4 to przyjemność a tu męka. Nigdy więcej takiej zabawki!!! Posłuchajcie AUDIO za około 3000zł dopłaty- jest gorzej niż KASPRZAK RM121 - kto pamięta ten wie o czym mówię basy mają barwę jakbym tłukł kijem w śmietnik w dodatku plastikowy!!!. To nie BOSE choć cena ta sama Teraz zmieniam go na najnowsze A3 1.8T i żeby było śmieszniej po upustach cena jest niemal identyczna Natomiast trzeba mu oddać że był bezawaryjny
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ma potencjał ale dopiero powyżej 4500 0brotów uwierzcie mi że na co dzień w mieście i w korkach wydaje się jakby miał jedynie 70KM. oszczędny przy spokojnej jeździe jak go pokręcimy to to do dna!!!
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje precyzyjnie niestety 6 bieg wymaga prędkości tak więc trzeba się nawachlować na naszych ścieżkach - natomiast sam lewarek zmiany biegów - plasitczano i Tajwano
4,0
Układ jezdny
Sztywny, twardy R17
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu poza słupkami znoście to tyłu nie najlepiej ale to wszędzie tak jest
3,0
Ergonomia
Po przesiadce z GEBELSA na pewno inaczej ale raczej im minus
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje radę
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca niby dość ale przednie fotele masakra mam ledwie 185cm i jakieś 90kg ale nie mieszczę się w fotelu uwierają mnie boczne podparcia dlatego już je powycierałem
3,0
Wyciszenie
słychać stukot zawieszenia i wiatr ale do 4000obr potem ryczy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali znośnie po zapoznaniu się z konstrukcją Ceny w serwisach to obłęd Z napraw tylko blacharskie i to dobrze że nie z mojej winy bo naprawa błotnika maski i wymiana felgi z reflektorami zdublowała wartość 3 letniego samochodu
2,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo drogi, mały samochód. Zawsze klimat emerycki nie licząc wersji sportowych ale tego emeryt nie ogarnie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeszczący plastik w całym aucie po 50000 już nie szukałem tych miejsc bo piszczało wszędzie poważnego nic oprócz stłuczek
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
gubił olej spod miski

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
8,8
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Hatchback 5d