To auto jest zrobione dla JAPISZONÓW kochających konsole do gier. Te wyświetlacze są nie do przejścia w tylu miejscach i tak różne.Mam w tym samochodzie klaustrofobię w ramach promocji dostałem od dilera R17 - chyba mnie nie polubił po 200km nie czuję kręgosłupa. Moc jedynie katalogowa wcześniej miałem 1.8T A4 150KM to był aksamit. Zanim w Hondzie wrzucę 3 bieg a Audi miałem już 5 i 120 na zegarze
Nie wierzcie w te czasy i przyspieszenia bo są jedynie testowe a tak jeżdżąc zabijecie silnik. Audi wyprzedzało od 60 na 5 biegu lepiej niż Civic na 3. 1000km w A4 to przyjemność a tu męka. Nigdy więcej takiej zabawki!!! Posłuchajcie AUDIO za około 3000zł dopłaty- jest gorzej niż KASPRZAK RM121 - kto pamięta ten wie o czym mówię basy mają barwę jakbym tłukł kijem w śmietnik w dodatku plastikowy!!!. To nie BOSE choć cena ta sama
Teraz zmieniam go na najnowsze A3 1.8T i żeby było śmieszniej po upustach cena jest niemal identyczna
Natomiast trzeba mu oddać że był bezawaryjny
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ma potencjał ale dopiero powyżej 4500 0brotów uwierzcie mi że na co dzień w mieście i w korkach wydaje się jakby miał jedynie 70KM. oszczędny przy spokojnej jeździe jak go pokręcimy to to do dna!!!
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje precyzyjnie niestety 6 bieg wymaga prędkości tak więc trzeba się nawachlować na naszych ścieżkach - natomiast sam lewarek zmiany biegów - plasitczano i Tajwano
4,0
Układ jezdny
Sztywny, twardy R17
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu poza słupkami znoście to tyłu nie najlepiej ale to wszędzie tak jest
3,0
Ergonomia
Po przesiadce z GEBELSA na pewno inaczej ale raczej im minus
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje radę
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca niby dość ale przednie fotele masakra mam ledwie 185cm i jakieś 90kg ale nie mieszczę się w fotelu uwierają mnie boczne podparcia dlatego już je powycierałem
3,0
Wyciszenie
słychać stukot zawieszenia i wiatr ale do 4000obr potem ryczy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali znośnie po zapoznaniu się z konstrukcją
Ceny w serwisach to obłęd
Z napraw tylko blacharskie i to dobrze że nie z mojej winy bo naprawa błotnika maski i wymiana felgi z reflektorami zdublowała wartość 3 letniego samochodu
2,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo drogi, mały samochód. Zawsze klimat emerycki nie licząc wersji sportowych ale tego emeryt nie ogarnie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeszczący plastik w całym aucie po 50000 już nie szukałem tych miejsc bo piszczało wszędzie
poważnego nic oprócz stłuczek
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
gubił olej spod miski
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]