Karoseria
: Kosmiczy kształt. Zupełnie nieporównywalny z czymś innym. Początkowo chciałam kupić Golfa V ale wiało tam nudą.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Przepalające się żarówki
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Choć słychać go w kabinie ale ja lubie ten pomruk.
4,0
Skrzynia biegów
I-Shift czyli zautomatyzowana ręczna skrzynia biegów. Jeździ jak automat lub można zmieniać biegi ręcznie lewarkiem albo manetkami przy kierownicy. Jako automat działa trochę wolniej niż prawdziwa skrzynia automatyczna. Ręczna zmiana przełożeń bez zastrzeżeń jednak wszystko pracuje szybciej kiedy nieco pomaga się komputerowi przez delikatne ujęcie pedału gazu. Przyzwyczaiłem się do tego systemu i teraz jest OK!
4,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie - nieco wg mnie za twarde. W czasie liftingu nieco je ponoć zmiękczono ale nie miałem okazji tego sprawdzić.
Komfort
4,0
Widoczność
Jedyny mankament to słabowidoczny tyłprzez wsteczne lusterko w kabinie. Nieodzowny czujnik cofania. Bez niego asekuracyjnie parkowałbym ok. 1,5 od przeszkody.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super patent z odraszaniem szyb przy pomocy klimy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Trzeba sie przyzwyczaić do warkotu silnika i szumu wiatru.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mogłoby być mniej
4,0
Stosunek jakość/cena
Ogólnie troche drożej od konkurencyjnych konstrukcji, ale poziom wyposażenia standardowego nieco lepszy i może to z tego powodu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz szyba nie chciała się zamknąć przyciskiem pasażera, ale samo sie naprawiło. W serwisie nic nie stwierdzili. 1 x przepalona żarówka H7 od światełdrogowychi 1x od tablicy rejestracyjnej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Szybko zużywające sie hamulce już po 30.000 w mieście ale może tak musi być.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]