Inne
: Wydaje się małym samochodzikiem, a jednak ma bardzo duża miejsca, Świetny w prowadzeniu, dobre przyspieszenia i hamulce, bardzo dobre zabezpieczenie w poduszki, kurtyny powitrzne, dopinacze pasów.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Tak jak każda Honda lubi obroty, w swojej klasie żaden mu nie podskoczy. 6.8 do 100 to nie przechwałki producenta
4,0
Skrzynia biegów
Ten kto pisał o problemach z 2 wstawia lipę. Problem jest z 3, do której trzeba się początkowo przystosowac w związku z dziwnym, w 1/3 jej położeniem pomiędzy 1 a 5.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry - ale to jest samochód z \"twardym\" zawieszeniem. Coś za coś.
Komfort
4,0
Widoczność
Tylna szyba - widocznośc beznadziejna i w dodatku brak wycieraczki. Temu Panu który włancza ogrzewanie tylnej szyby zimą nie zazdroszczę \"skrobania\" po godzinie parkowania. Na szczęście nieco rekompensują tą wadę duże lusterka
5,0
Ergonomia
600 km przez Niemcy do Bazylei bez zmęczenia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zaskakująco dobra
3,0
Wyciszenie
Jest głośny od 3,5 do 4 000 obrotów i powyżej 4500.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na autostradzie przy średniej prędkości 180 6,5L, pomiędzy 90 a 130 - 7.5L poniżej 80 nawet 11L
5,0
Stosunek jakość/cena
W 2006 roku w swojej kategorii uznano Hondę za samochód z najlepszym standardowo uzyskiwanym wyposażeniem w odniesieniu do ceny. I to jest prawda.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żadnych przez 3 lata
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych przez 3 lata
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]