Układ hamulcowy
: Hamuje sprawnie w każdych warunkach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Wszystko w środku trzeszczy
3,0
Całokształt
Auto dla maniaków. Inaczej wygląda niż inne samochody i to jest jego najważnieszcza zaleta. Generalnie całość prezentuje się bardzo przeciętnie. Byłoby znacznie lepiej gdyby civica porządnie zmontowano.
Wrażenia
3,0
Silnik
Ślinik jest elestyczny, pracuje kulturalnie w pełnym zakresie obrotów, ale brakuje mu momentu obrotowego. Zmienne fazy rozrządu są przereklamowane - pali dużo, a mocy mało
4,0
Skrzynia biegów
Na początku lekko chaczyła 2, obecnie bez zarzutu.
4,0
Układ jezdny
Świetnie jeżdzi na równych nawieżchniach. Koleiny i dziury nie dla tego auta. Wieczne problemy z geometrią zawieszeina - byle dziura i trzeba ustawiac na nowo.
Komfort
3,0
Widoczność
Z tyłu nic nie widać, poza tym do zaakceptowania.
5,0
Ergonomia
Samochód dobrze przemyślany
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czujnik temperatury zachowuje sie tak jaby go nie bylo - trzeba ustawiać ręczy tryb i ciągle zmieniac temperaturę, bo inaczej chłodzi lub grzeje w cały swiat.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na kompakt naprawdę godne podziwu.
3,0
Wyciszenie
Przy dużych prędkościach za głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali za dużo, co wiecej komputer pokładowy kłamie o około 1 l. Przeglądy w miarę rozsądne.
3,0
Stosunek jakość/cena
Dobre wyposażenie, ale za drogi w stosunku do jakości.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto jest fatalnie wykonane, brak istotnych awarii, ale trzeszczenie marnych plastików irytuje. Awarie: klamka w dzwiach kierowcy, kilkukrotnie poprawiana geometria, uszkodzona pokrywa schowka.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]