Inne
: układ kierowniczy jest bezkonkurencyjne jeśli chodzi o konkurencyjne modele (golf VI, mazda 3, Toyota Auris
4,0
Całokształt
Z samochodu jestem w 100% zadowolony, oczywiscie ma pare minusow jednak uklad kierowniczy wynagradza prawie wszytsko.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik typowy dla hondy , lubi wyskokie obroty jednak moment obrotowy pozwala na konfortowa dynamiczna jazde przy obratach rzedy 3-4tys.
Jedank w trasie przy wyprzedzaju trzeba go \"wkrecac\" co mi odpowiada.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna szeciobiegowa przelozenia w miare dlugie dzieki czemu nie trzeba za duzo machac drazkiem
5,0
Układ jezdny
Najwiekszy plus tego samochodu i czuly dla niektorych mozliwe ze nawet za czuly jednak dzieki temu samochod praowadzi sie pewnie i stabilnie nawet przy wyzszych predkosciach. Jedynak parkowania wymaga przyzwyczajenia
Komfort
3,0
Widoczność
I to jest wlasnie jest cena za oryginalny design auta widocznosc do tylu to porazka obowiazkowo trzeba dokupic czuniki parkowania, w przodu tez nie jest idealnie deska roxdzielcza powinna byc nizej
4,0
Ergonomia
System skladania tylniej kanapy jest rewelacyjnym pomyslem, jednak z przodu przydaloby sie wiecej schowkow ( na okulary itd)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jazda w deszcz wymaga wlaczenia odparowania przedniej szyby co ozznacza wlaczenie klimatyzacji
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest sporo zarowno z przodu jak i z tylu, auto nadaje sie na konfortowa dluga trase dla cztrerech osob
4,0
Wyciszenie
Tutaj jest tak jak byc powinno silnik slychac na wyzszych obrtotach ( dla mnie to plus dla innych minus).
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy eco jexdzie silnik w miescie przy srednim ruchu spali 7,6l jednak jazda dynamiczna zwiekasz spalanie do prawie 10l
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto bylo kupione ze sporym upsutem i gratisami typu pakiet ubezpieczenia i oponami zimowymi
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]