Ogólnie samochód bardzo przeciętny. Z jednej strony obszerny i ergonomiczny, z drugiej paliwożerny i fatalnie wykonany. Nie nadaje się dla rodziny (słabe resorowanie i wykonanie), ani do zabawy (słaby silnik).
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnikowi zdecydowanie brak dynamiki zarówno w niskich jak i w wysokich zakresach obrotów. Przyzwoita jest za to kultura pracy.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi (zwłaszcza 1 i 2) wchodzą niepewnie i ciężko. Przełożenia są dobrze dobrane.
3,0
Układ jezdny
Bardzo dobe właściwości jezdne na dobrym (równym asfalcie). Na słapszych drogach zachowanie nieprzewidywalne. Kiepskie resorowanie - bardzo twarde.
Komfort
2,0
Widoczność
Fatalna do tyłu, słaba do przodu.
4,0
Ergonomia
Samochód przemyślany, jest wygodny w obsłudze - wymaga przyzwyczajnia, ale potem sama przyjemność. Bardzo słabe radio i głośniki zalecam natychmiastową wymianę.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa bardzo szybko, chłodzenie dość szybko. Automat w zasadzie nie działa, konieczne jest ręczne sterowanie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto kompaktowe nie można się do niczego przyczepić, zwłaszcza z tyłu i w bagażniku.
3,0
Wyciszenie
W niskim zakresie obrotów do przyjęcia, powyżej 3500 tragedia.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W zakorkowanym Poznaniu pali około 11 /100km. W trasie około 7,5 /100 km. Wskazanie komputera można miedzy bajki wsadzić - testowałem pierwsze 15000 km i komp. zaniża o 1,5 l średnio.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto drogie. Zaletą jest bardzo dobre wyposażenie w wersji Sport.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Fatalna jakosć wykonania, Skrzypi niemal wszystko, a odgłos wydawany przez zasówkę schowka między przednimi fotelami, ach ...
W serwicie w ramach gwarancji nasmarowali tak, że do dziś jakiś smar cieknie bokami, a zasówka nadal skrzypi. Plastiki bardzo się rysują.
W sumie jednak się nic nie popsuło.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W ciągu 10 miesięcy nic się nie popsuło.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]