Karoseria
: jest wyjatkowo niestandardowe, troszke ekstrawaganckie, spełnia role auta pokazowego na wyjazd na spotkanie a także pokazówke z lekkim sportowym charakterkiem
3,0
Całokształt
Jak na auto niższej klasy średniej jest świetnie wykonane i sprawia wiele radości a także satysfakcji z jazdy. Dla młodego człowieka chcącego jest idealne.
Wrażenia
3,0
Silnik
Uwielbiam auta w których slychac kiedy przyśpieszam i w nowym civic\\\'u to się czuje. Nie jest to auto dla starszego pana który kocha ciszę.
3,0
Skrzynia biegów
6 stopniowa skrzynia biegów wspiera w każdej sytuacji, pozwala na dynamiczną jazdę prz naprawde dobrym spalaniu.
3,0
Układ jezdny
Auto nie jest zbyt miekkie ale to przecież kazdy wiedział już po jeździe testowej. Doskonale dopasowane do jazdy po równych drogach których u nas brakuje ale trochę twardsze zawieszenie nie obniża komfortu jazdy.
Komfort
3,0
Widoczność
Czasem mozna nie zauważyć auta stojąc na skrzyżowaniu kiedy prubuje sie włączyć do ruchu ale nie tylko to jedno auto ma tak duże słupki.
3,0
Ergonomia
jestem bardzo zadowolony
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pełen klimatronik i tyle wystarczy, jest soper
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Troszkę problem przy zapinaniu pasow jeżdżąc w kurtce ale mozna to przeżyć.
3,0
Wyciszenie
Jak na moje potrzeby jest akurat.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy normalnej jeździe spala tyle ile powinno.
3,0
Stosunek jakość/cena
W tej klasie nie ma auta które oferuje taka jakość i tyle wyposażenia w tak niskiej cenie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystkie użyte materiały są dobrej jakości, nie skrzypi nie trzeszczy jest naprawde super
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem żadnej usterki.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]