Inne
: Poza wyglądem to nagłośnienie i przestrzeń bagażowa.
5,0
Całokształt
Chcesz się wyróżniać i mieć coś innego to auto jest dla ciebie. Po przykręceniu kluczyka zrozumiesz co mam na myśli.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ogólnie jest ok. ale wersja 1.8 ma za mały moment na niskich obrotach. Trzeba kręcić, ale to jest honda iVTEC:)
5,0
Skrzynia biegów
Praktycznie używam 1 do ruszania, potem 2 (30km/h) i od razu na 4(50-60km/h) i na 6(60-210km/h). Wyprzedzanie bez problemu na 5 a nieraz i 6.
4,0
Układ jezdny
Na równych drogach i zakrętach jest pewnie, ale dziury są odczuwalne jak i na koleiny trzeba uważać.
Komfort
3,0
Widoczność
Nie jest rewelacyjnie. Z przodu szerokie słupki, a z tyłu zbyt wysoka klapa bagażnika, ale co się nie robi dla wyglądu auta.
5,0
Ergonomia
W brew pozorom przejrzyście, czytelnie i wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima, klim i jeszcze raz klima - to jest lekarstwo na deszcz i słońce.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Doskonale.
5,0
Wyciszenie
Auto jest głośne i ma takie być.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moje rekordy to 5,5l/km, ale to już trzeba się napracować.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory nic się nie dzieje. Wcześniej też miałem civic i wiem, że to niezawodna marka. Zaufałem Hondzie do tego stopnia, że zrezygnowałem z przeglądów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]