Ja tam jestem bardzo zadowolony z autka. Spełnia wszelkie moje oczekiwania. Polecam od wersji Sport w zwyż. 1,8 to min. + skórzana kierownica i podgrzewane fotele to naprawdę fajna opcja.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jazda nie przekraczając 4 tys. obrotów robi z Hondy idealny miejski i ekonomiczny samochód. Natomiast wejście na V-teca i przekroczenie magicznych 4 tys. budzi w Hondzie potwora! 5-teczka bez dwóch zdań!
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń. 6 bieg to bardzo fajne rozwiązanie.
5,0
Układ jezdny
Honda jest stabilna i osiągająca niesamowite prędkości na ostrych zakrętach bez udziału VSA.
Komfort
4,0
Widoczność
No tu powiedzmy jest mały problem. Każdy słupek w tym samochodzie to przeszkoda i ryzyko nie zauważenia nawet samochodu. Ale wydaje mi się że to kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Ergonomia
Ten samochód świetnie się prowadzi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeżdze caly z ustawioną automatyczna klimatyzacja na 22 stopnie i nie zastanawiam się nad obsługą nawiewów. Honda świetnie sobie z tym radzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak pierwszy raz wsiadłem do Hondy to poczułem wkońcu przestrzeń w tej klasie aut. Bardzo fajnie wszystko dopasowane tak że i pasażerom i kierowcy siedzi się wygodnie.
4,0
Wyciszenie
No cicha to ona nie jest ale ten dźwięk jest piękny. Pracujący V-tec to przecierz miód na uszy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam 7 tys. więc przegląd jeszcze przedemną. Jak wyjade sobie poszaleć to auto potrafi spalić do 10,5 litra (ale to jest jazda czasami do odcięcia). Min co spaliłem to po trasie spokojnej jazdy 7,1 litra.
5,0
Stosunek jakość/cena
Przy opcji Sport za tą cenę nie znalazłem na rynku nic co by chodź trochę było zbliżone wyposażeniem i jakością do Hondy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]