Karoseria
: Możliwość konfiguracji tylnych siedzeń.
4,0
Całokształt
Samochód niezły, lecz nie rewelacyjny jak na tą cenę. Słabo wyciszone zawieszenie i to największa wada. Silnik przeciętny spalanie również. Ciekawy wygląd wnętrza deska rozdzielcza, jak również kształ karoserii, generalnie się podoba. Spory bagażnik z możliwością konfiguracji ustawień tylnych siedzeń to duża zaleta.
Wrażenia
4,0
Silnik
Więcej pali niż podaje producent. Przyśpieszenie mogłoby być lepsze, ale nie jest źle.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę haczy i jest przy każdym biegu wyczuwalny opór, kłopot ze wstęcznym.
3,0
Układ jezdny
Bardzo twardo zestrojony. Na polskich dziurawych drogach porażka!!! Czasami mam wrażenie, że się auto rozpada takie dochodzą odgłosy z zawieszenia.
Komfort
3,0
Widoczność
Grube słupki przednie, grube tylne i spojler na tylnej szybie oraz brak wycieraczki z tyłu. To największe mankamenty.
4,0
Ergonomia
Ciekawy design deski roździelczej, generalnie się podoba, przełączniki i ich dostępność pod ręką, duży zakres regulacji ustawień.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Prawie dobrze, tylko brak nawiewu przy przedniej szybie skrajnie po bokach szyby. Powoduje to zaparowanie i jeszcze gorszą widoczność, szczególnie przy pokonywaniu zakrętów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nisko osadzona krawędź drzwi utrudnione wsiadanie z przodu jak i z tyłu. Również można się uderzyć przy zajmowaniu miejsca o róg deski roździelczej.
4,0
Wyciszenie
Zawieszenie bardzo głośno wybiera nierówności, a silnik słychać powyżej 120 km/h.
Ale nie jest źle.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto około 9 litrów na setkę i więcej. Trasa przy spokojnej jeździe około 6,5 to tak sobie, mogłoby być lepiej
3,0
Stosunek jakość/cena
Zbyt wygórowana cena, za którą otrzymujemy taki sobie produkt.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótko posiadam, żeby coś napisać. Na razie OK.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej. Jest OK.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]