Zawieszenie
: auto trzyma sie drogi jakby było do niej przyklejone
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: korozja w okolicach tylnej klapy i nadkoli (tak miałem w poprzednich civikach)
4,0
Całokształt
dobre autko, design rzeczą gustu, mi się podoba.
Wrażenia
4,0
Silnik
dobry silnik, wysoka kultura pracy, brakuje mu troszeczkę niutonometrów
5,0
Skrzynia biegów
najlepiej działająca skrzynia ze wszystkich aut jakimi dotychczas jeździłem
4,0
Układ jezdny
super zawieszenie, niestety seryjne 17 za duże na nasze dziurawe drogi, zbyt twardo
Komfort
3,0
Widoczność
generalnie ok, gorzej do tyłu, trzeba się przyzwyczaić
4,0
Ergonomia
jest dobrze, minus za kiepską czytelność zegarów w dużym słońcu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest dobrze, mały minusik za dłuższe nagrzewanie się foteli niż w konkurencyjnym golfie i astrze, zdecydowanie dłuższe.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tę klasę, super
4,0
Wyciszenie
powyżej 160km/h robi się głośno, ale do przyjęcia
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa przy tej mocy na odpowiednim poziomie (jeżdżę nonstop na klimie), na razie przeglądów nie było
5,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniądze nie kupi się tak dobrze wyposazonego np. vw golfa. Mam wersję executive
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 10 tys. km na skutek skrzypienia pedału sprzęgła zostaje wymieniona pompa sprzęgła (gwarancja), w ramach akcji serwisowej zostaje wymieniony hamulec reczny.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]