Silnik
: Pomimo usterki, jednostka napędowa zaskakuje dynamiką oraz ekonomią.
3,0
Całokształt
Auto za 75tys zł, a jakość .. cóż tak to jest jeśli "japończyk" nie jest już japończykiem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik elastyczny ale na 2gim biegu poniżej 3000 obrotów trzeba długo czekać na reakcję.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi chodzą twardo ale pewnie.
4,0
Układ jezdny
Dobre trzymanie drogi, łatwo można wyczuć "intencje" auta, niestety ilość dźwięków dochodzących z zawieszenia jest stanowczo za duża, stuka i puka.
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu, niestety konstrukcja tylnej szyby bardzo ogranicza widoczność, rekompensują to duże lusterka boczne.
Przednie słupki czasem zasłaniają niestety ale z tym da się żyć.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest tam gdzie być powinno.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po prostu działa.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Konstrukcja kokpitu powoduje, że wyższe osoby przy wsiadaniu na przednie fotele kolanami zahaczają o wystające kanty.
Z tyłu miejsca jest wystarczająco, ale kształt nadwozia utrudnia łatwe wsiadanie i wysiadanie.
3,0
Wyciszenie
Do 3000 obrotów auto jest ciche, powyżej głośne, głośne głośne, trzaski plastików, stuki zawieszenia... cóż to już nie jest japończyk.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ASO jak to aso, z kompetencjami czasem problemy, i drogie. Auto jest niezwykle ekonomiczne przy spokojnej jeździe, ale potrafi wypić przy ostrej.
2,0
Stosunek jakość/cena
Kupując auto za taką kwotę oczekuje się pewnego poziomu jakości do jakiego Honda przyzwyczaiła klientów, niestety lepiej kupić kilkuletnie 6-8 naprawdę japońskie auto niż nowego pseudo-japończyka.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przednia szyba, strasznie miękka, rysy powstają bardzo szybko. O jakości lakieru lepiej nie wspominać, tragedia, uderzenie większego robala i odprysk. Plastiki, piękne i błyszczące dookoła kokpitu, niestety najbardziej miękka szmateczka i najedlikatniejsze wycieranie kurzu powoduje masę rys. :(
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 2500 kilometrów silnik odmówił posłuszeństwa, diagnoza wygięty jeden z zaworów. I gdzie ta jakość Hondy ?? Obsługa w Honda Assistance koszmar, Ci ludzie są niekompetentni i nie są tam po to aby pomóc.
Przy przeglądzie 20tys km wymieniony prawy tylny amortyzator.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]