Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 5d

Mirosław, 16 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Musisz wsiąść, odpalić silnik i na długiej prostej kręcić powyżej 4500 obr/min to sam zrozumiesz. Cudo!
5,0
Całokształt
Warto go mieć bo za te pieniądze dostaje się naprawdę dobry produkt, nie jakieś tam koreańskie cuda techniki z 7-letnią gwarancją (7 lat jeździć do serwisu firmowego na przeglądy - koszmar i kupa kasy!)
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie ma problemów z wyprzedzaniem. Świetnie się zbiera bez na którym biegu jedziesz. Nie wiem czy jest lepsza jednostka napędowa. No może ten diesel 2,2 ale ta cena - kosmos!
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna i dobrze zestopniowana. Na początku zdarzał się lekki opór ale teraz jest O.K.
4,0
Układ jezdny
Na prostej i na zakrętach to DEMON (z wyglądu też). Trochę twardo na nasze, polskie drogi (wyrwy, progi zwalniające) ale wolę to niż bujającego się na boki vana albo suva...Hamulce jak w wyścigówce.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu to trochę przeszkadza spojler - dzielona szyba ale ogromne lusterka i opcjonalny czujnik cofania załatwiają sprawę bez problemu. Co ciekawe tylna szyba niespecjalnie się brudzi a bałem się na początku, że brak tylnej wycieraczki będzie nie do zaakceptowania. Nic podobnego.
5,0
Ergonomia
To jest chyba jedna z najlepszych rzeczy w tym aucie. Bagażnik POTEGA, schowki są wszędzie i świetnie pomyślane a patent z podnoszoną tylną kanapę to jest coś wspaniałego, np.: do przewiezienia telewizora plazmowego 42 cale na stojąco (bo tak trzeba) - sprawdzone! Schowek przed pasażeram klimatyzowany i mogący pomieścić sporo towaru. Co ciekawe w wersji sedan jest o wiele mniejszy i kanapa nie jest podnoszona. Dziwne, bo sedana z reguły kupują rodziny...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma problemów ani latem ani zimą. Odparowanie szyb to moment, ogrzanie tylnej szyby i lusterek też. Klima działa bez zarzutu i jest prosta w obsłudze chociaż wymaga przyzwyczajenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma co opisywać wystarczy wejść do środka...Jedyny mały minusik do przestrzeń z tyłu na stopy jest nieznacznie ograniczona przez znajdujący się pod fotelami kierowcy i pasażera zbiornik paliwa.
4,0
Wyciszenie
Nawet jak słychać silnik na wyższych obrotach to jest to przyjemne. Zawieszenie też specjalnie nie przeszkadza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo przyzwoicie jak na tą pojemność i moc. Jest O.K.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wart tych pieniędzy!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Właściwie ciężko się do czegoś przyczepić. Ale jest jedna rzecz, która jest BARDZO denerwująca. Dlaczego nikt nie pisze jakim koszmarem jest czyszczenie wyświetlacza. Duża, gładka, plastikowa powierzchnia wymaga nie lada gimnastyki - kupiłem już nawet preparat do czyszczenia LCD i miękka szmatkę do czyszczenia tego. Trzeba też uważać bo jest to materiał podatny na zarysowania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie bez zastrzeżeń.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
8,8
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Hatchback 5d